שרשרת של טעויות< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אונו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי שתי חזיות כאשר הובטח שהיא תסופק לי 5 ימים לאחר הקנייה, נאמר שיתקשרו אלי כשהיא תגיע אך לא התקשרו. לאחר 4 ימים נוספים הגעתי לחנות וגיליתי לתדהמתי ששמי ומספרי נמחקו מאיזושהי סיבה מהרשימה ונאמר לי שהחזייה תגיע רק יומיים אחרי. שוב הגעתי לחנות (מתי שנאמר לי שהיא תהיה) חזרתי לביתי מדדתי אותה והיא הייתה שבורה. שוב התלוננתי וקיבלתי יחס מזלזל מהמנהלת המישנית. נאמר לי שיזמינו לי שוב את החזייה ושהיא תגיע 4 ימים לאחר מכן, בשלב זה כבר לא התאפשר לי להגיע לחנות, שוב לא התקשרו להודיע לי שהגיעה החזייה ושבוע לאחר מכן אני נאלצתי להתקשר לברר מה קורה, נאמר לי שהחזייה הגיעה ושאני יכולה להגיע לקחת אותה. יומיים אחרי אימי הגיעה לקחת אותה, ושוב נעשתה טעות וזו לא החזייה שהזמנתי!
עבר חודש מאז הקנייה ועדיין לא קיבלתי את החזייה.
יש לציין שאם היה נאמר לי מההתחלה שייקח חודש ימים להביא את החזייה לא הייתה לי בעיה עם זה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת החזייה הישר לביתי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|