פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת של המוכרת! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת סילבר אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
היום יום ד 12.12.07 טיילתי במתחם הפאוור סנטר בצ.סילבר ניגשה אלי בחורה שהתנהגה בנימוס רב וחילקה לי לאחותי ולאמא שלי שובר המבשר כי ניתן להיכנס לחנות ולקבל ללא שום תנאי תחתון מתנה ובנוסף יש הנחה של 25% על מוצרי החנות. נכנסנו לחנות בהתחלה אחותי הציגה את השובר ונודע לה שיש רק מידה S ולקחה את המתנה. אימי ואני הגשנו את השוברים שלנו ופתאום המוכרת התעצבנה! :"מאיפה לכם כל השוברים האלו"? אמרתי לה שאני אימי ואחותי שלוש נשים וחילקו לנו את זה שניה אחת לפני שנכנסנו לחנות. ואז היא אמרה:"אני לא יכולה לתת לכם עוד" אז אני אמרתי לה למה? והיא אמרה:"טוב, בסדר אני אתן לכם" בעוד אנו עומדות שם הגיעה עובדת נוספת והמוכרת החלה לדבר איתה ברוסית מולנו בנימה לא ממש נחמדה. המוכרת חצופה והתנהגה באופן מזלזל אם הצגת בפנינו מתנה ללא תנאי מדוע בחרת גברת בורג קטן במערכת פתאום לקחת אותה בחזרה??? אני קונה המון ברשת זו בחנות אשדוד שבקניון הסיטי לעולם לא ניתקלתי ביחס מעליב כזה ונהפוכו אני לחנות זו בודאי לא הכנס יותר.
לקוחה לשעבר
עלבון סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה