פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית מימוש תלוש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ,

בחודש אוקטובר 2008 נרכשו בחנות "אפרודיטה" בקריון קריית ביאליק, תלושי מתנה בסך 600 שקלים. תוקפם של התלושים עדיין לא פג.
בתאריך 3.4.09 ביקשתי לממש תלוש בסך 100 שקלים בחנות.
על פי דברי מנהלת החנות בשם גלית, התלוש שנמצא ברשותי מומש והראתה לי שברשותה קבלה עם מספר התלוש שנרכשה בו פיג'מה.
ביקשתי להבהיר שמעולם לא ניצלתי את התלוש ואיך יתכן שהתלוש אצלי.
עובדת שהייתה בחנות הציעה בחוכמתה שהתלוש נגנב או נמצא, נערכה לי בדיקה של כרטיס האשראי שאכן רכשתי תלושים ובנוסף התלוש שברשותי נלקח ממני על ידי המנהלת ונאמר לי לדבר עם שירות לקוחות.
חשוב לציין גם את הפגיעה הרגשית, עוגמת הנפש והמבוכה בפומבי על ידי מנהלת החנות גלית והעובדת אל מול לקוחות החנות.
אין ספק שרשת "אפרודיטה" הפסידה לקוחה קבועה בעקבות התנהלותה המבישה.
אני פונה אליכם ומבקשת את עזרתכם בזיכוי של 100 ₪ - סך התלוש שנלקח ממני אם בתלוש או בזיכוי כרטיס האשראי שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הנפקת תלוש חדש על סה"כ 100 שקלים או זיכוי כרטיס האשרי פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה