אי-מתן שרות הולם |
נושא התלונה: |
יום שישי 10 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אבנת פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי בגד ים של גוטקס באפרודיטה - סניף אבנת . רק השנה יצא לי ללבוש אותו ומייד נקרה ריפוד הפנימי של הבגד הים. פניתי לסניף, בנות עשו פרצופים של "אין לה לעשות", קולקציה של שנה שעברה, אבל הסכימו לקחת ל"בדיקה" מול חברה. שבוע לאחר מסירת בגד הים, אני פניתי לסניף לקבל תשובה, נאמר לי שבדיוק אתמול הם קיבלו תשובה שאין מה לעשות,סוכנת של גוטקס הייתה בסניף ואמרה כך. ואם התשובה אינה מספקת, שאני בעצמי אפנה לגוטקס.
התקשרתי לגוטקס והם ביקשו שאני אשלח את בגד הים אליהם בדואר.
והתלונה שלי: מי צריך את רשת החנויות?! מי נותן שרות ואחראית?! למה אני צריכה להתרוצץ אם קניתי מוצר ברשת "מכובדת"?! מי מגן על לקוח פשוט? בסך הכול , אם כבר האתי את מוצר הפגום,הם היו יכולים למסור אוצו ליצרן, ולא להריץ אותי!
|
הבהרת סמכויות ושרות של רשת החנויות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|