|
|
|
|
|
|
בגד ים לבן - שקוף |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 19.8.09 קניתי עם חברתי בגד ים בחנות אפרודיטה בקניון G בכפר סבא.
בחרנו בגד-ים לבן ושאלנו את המוכרת האדיבה – האם הבגד ים נהיה שקוף במים והמוכרת ענתה שלא!
עוד באותו יום נכנסנו עם בגד הים לים – והבגד ים נהיה שקוף תוך חשיפת יותר פרטים מצילום רנטגן.
אין צורך לתאר את ההשפלה והמבוכה שגרם המוצר התקול.
למחרות 20.8.09 ניגשתי לאותו סניף אפרודיטה על מנת להחליף או לקבל זיכוי על בגד הים.
המוכרת אמרה שאין ביכולתה להחליף אלא אחרי קבלת אישור מהסוכנת.
היום ראשון 23.8.09 חזרה אלינו המוכרת ואמרה שלא ניתן להחליף בגדי ים לבנים כי אין עליהם אחריות. לשאלתי איפה מצוין מידע זה, נענתי שלא מצוין בשום מקום. ובירור קטן העלה שאף המוכרת לא ידעה פרט זה (אחרת לא הייתה לוקחת לבדיקה מוצר שאין עליו בכלל אחריות).
כמו כן המוכרת ציינה שיכולתי להוכיח שבגד הים שקוף לא משנה כלל וכלל ,מכיוון שלא ניתנת אחריות בכל מצב.
כנראה שאין גבול לחוצפה,לחוסר האחריות והמקצועיות של עובדי הרשת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוןי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אפרודיטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|