פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושרות לקוי ( אירנה ייסקוב) נושא התלונה:
פרוז ברוך/שרה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניו עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי לסניף אפרודיטה בקניון עזריאלי לצורך החלפת פריטים למידה קטנה יותר עם פתק החלפה אחד תמורת אחד ללא שינוי.
ניגשה אליי בחורה צעירה שפתחה את החבילה קיבלה הסבר מה אני צריכה ונעלמה לאחר מכן הגיעה אירנה ריסקוב ואמרה שארינה מחליפה את הפריט " תחתון" והיא יכולה לתת לי תחתון אחר מאחר והם לא נותנים תחתון כזה בחבילת המבצע
אני ביקשתי סה"כ החלפה אחד תמורת אחד והיא החלה לצעוק ועזבה אותי ופשוט לא התיחסה עד שביקשתי שיטפלו בי כי כך לא מטפלים בלקוח עד שבאה המנהלת וגם לא רצתה להחליף ולתת שרות
ביקשתי לעזוב את החנות ואת פירטי המוכרות המנהלת נתנה לי את שם המוכרת אירנה והבחורה הצעירה סירבה לתת לי את שמה
הודעתי להם שפשוט אתלונן עבור השרות הלקוי
לסיכום לא כך מטפלים בלקוח שבא להחליף פריטים ולא צועקים עליו ופשוט מתייחסים בצורה נאותה
אני דורשת החלפת הפריטים ופיצוי הולם עבור היחס המזלזל בי מול לקוחה שהייתה בסניף
פשוט בושה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הפריטים אחד לאחד ופיצוי הולם עבור היחס המזלזל והעלבון פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה