פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 חזיות לא מתאימות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת חופשה באילת קניתי בסניף אפרודיטה 2 חזיות של פמינה כשהשנייה עלתה 30% פחות במבצע. בזמן המדידה בחנות הן היו נוחות. שאלתי את המוכרת אם יש אפשרות להחליף או להחזיר בסניף בפ"ת, שם אני גרה והיא אמרה שבוודאי מאחר וזו רשת. חזרתי הביתה ושמתי לראשונה את אחת משתי החזיות שלאחר כמה דקות הייתה מאוד לא נוחה עד כדי כך שכעבור חצי שעה חזרתי הביתה להחליף אותה. הגעתי לסניף פ"ת ושם אמרה המוכרת שאני יכולה להחליף רק את החזייה שלא לבשתי וזה כשהיא מתייחסת לחזייה שקיבלתי ב- 30% פחות ולכן אצטרך גם להוסיף כסף לחזייה אחרת וגם לזרוק 180 שקל לפח. כלקוחה קבועה של הרשת שכל קנייה מסתכמת במאות שקלים מאוד התאכזבתי מכך שלא הסכימו לתת לי זיכוי או החזר וגם לא לקבל את כספי על חזייה שנלבשה לכחצי שעה ואין לי שום שימוש בה ולקבל חזייה אחת שעלייה צריך להוסיף עוד כסף. אני תמיד קונה ברשת חזיות איכותיות ויקרות ובפעם הבודדה שלצערי הן לא היו נוחות אין גמישות ורצון לבוא לקראת לקוח של שנים. גם אותה מוכרת באילת (שזכור לי שמה) לא הייתה צריכה להטעות אותי שאין בעייה להחזיר או להחליף, אחרת הייתי מחכה וקונה בפ"ת כרגיל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי של הסכום ששילמתי על 2 חזיות 306 שקלים פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה