פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות מוחלט...!!!! נושא התלונה:
פרחי מורן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי פניתי לחנות שממנה רכשתי את הבגד ים ( סניף בקניון לב חדרה ) וביקשתי להחליף את הבגד ים מהסיבה שאחרי פעמיים בלבד לא היה ניתן ללבוש אותו משום שהוא התרחב וניפגם ע"י התפוררות וכתמים. בחנות אמרו לי שעלי להתקשר תחילה לשרות הלקוחות שמתברר כמענה קולי בלבד ואין שום דרך להגיע למענה אנושי. השארתי הודעה בהבטחה ש "נציגנו יחזרו אליך בהקדם" ואני כבר כשבוע וחצי משאירה מלא הודעות. באיזה שהוא שלב קיבלתי גם הודעה לפלאפון הנייד שתודה שפניתי אליהם ושאני יכולה להעביר את הבקשה שלי בפקס והשאירו מספר פקס גם. רתחתי מזעם ובכל מקרה שלחתי להם את הפניה גם בפקס ועד היום םשוט לא קיבלתי שירות ששבוע וחצי אני לא הולכת לים.!! ועוד 3 ימים חג ואני עדיין תקועה בלי בגד ים..!! פשוט לא להאמין איזה חוסר בשירות- בהחלט שזאת הרכישה האחרונה שלי ברשת הזאת אם כזה שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את הבגד ים ולפצות אותי על עוגמת הנםש ובזבוז הזמן שלי. פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה