פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה שאינה מטופלת כבר קרוב לחודש וחצי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב8.7.10 קיבלתי מייל ממנהלת אתר אינטרנט של אפרודיטה , כי זכיתי בשובר על סך 250 שח לרכישת מוצרים באתר אינטרנט.עוד צוין בפני כי ניתן להשתמש בשובר ללא הגבלת זמן. כבר חודש וחצי אני מנסה ליצור קשר עם שירות לקוחות של אפרודיטה ומנהלת אתר האינטרנט על מנת לבצע את הרכישה אך ללא הצלחה. שלחתי 3 מיילים שלא נענו. שלחתי 3 מיילים לשירות לקוחות של אפרודיטה ללא מענה. נעשה נסיון להשיגם בשירות לקוחות בטלפון ללא הצלחה.יצרתי קשר פעמיים עם מרכזיית אפרודיטה בו הוסבר לי כי פנייתי מועברת לטיפול אך מעולם לא חזרו אליי. כל מה שאני מבקשת זה לנצל את ההטבה שמגיעה לי. לא ברור לי מדוע הם מתעלמים מהפניות שלי.אני סה"כ סטודנטית, לא ברור לי מדוע עליי לרדוף אחריהם כבר חודש וחצי על מנת לנצל את ההטבה שמגיעה לי ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
ליצור איתי קשר על מנת שאוכל לבצע הזמנת מוצרים פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה