פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת פריט שנרכש בסכום שך 139 ש"ח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך חודש מאי רכשתי באחד הסניפים שלכם בגד שינה בסך 139 ש"ח
קניתי מבעוד מועד את הבגד כמתנה לחברתי הטובה ותכננתי לתת לה אותה ביום ההולדת שחל ב 10/6/11.
לצערי, חברתי לא אהבה את המתנה וחשבתי שלא תהיה בעיה להחליף (גם שמרתי את החשבונית וכמובן שלא נעשה כל שימוש בבגד ואף תגית המחיר עדיין עליו). אני תושבת העיר גבעתיים ונכנסתי לחנות שם להחליף אולם לא הסכימו משום שרכשתי את הפריט בזמנו ע"י קופון מהאינטרנט והם אמרו לי שהם לא חנות הרשת אלא זכיינים (על אף שרצו לעזור, לטענתם לא יכלו להחליף).
הלכתי לסניף אחר ושם הסכימו להחליף את הפריט שכאמור לא נעשה בו כל שימוש אולם רק את הצבע או את המידה, דבר שהוא מגוחך כשלעצמו כי אם משהו לא מוצא חן אז מה יעזור מידה או צבע שונה?!
וכך היה גם בשני הסניפים האחרים שהייתי בהם, סירבו להחליף וטירטרו אותי מסניף אחד למשנהו וכל פעם חזרתי עם הפריט כלעומת שבאתי.
בסניף האחרון שהייתי בו בדיזינגוף הסכימו להחליף אולם אמרו שהם יכולים לזכותני רק ב 100 ש"ח משום שזהו המחיר כעת וזאת על אף שהראיתי להם את החשבונית . סוף סוף התקדמות! הם הבינו אותי והסכימו איתי והפנו אותי לשירות הלקוחות בטענה שאם תתנו להם הוראה ותאשרו להם להחליף לי את הבגד במחיר המלא ששילמתי עבורו- אז הם כמובן יחליפו.
מיותר לציין את עגמת הנפש שלי מכל המצב, בהתחשב בכך שאני לקוחה ותיקה ומתמידה של אפרודיטה ובדר"כ נהנית מאוד לקנות אצלכם, עד לעניין הזה הבלתי נעים שנתקלתי בו והסחבת הזו שאני עוברת, דבר אשר גורם לי לחשוב פעמיים אם לקנות להבא באפרודיטה.
אני מוצאת את עצמי משאירה לכם אין ספור הודעות במשיבון ואף אחד לא טורח לחזור אלי כבר שבועות מספר (דבר שמעליב בפני עצמו) עד שלא מצאתי כל ברירה אלא לכתוב באתר זה בתקווה שהפעם סופסוף מישהו יחליט לקחת את הדברים ברצינות ולענות לפנייתי.

כולי תקווה שפנייתי תיענה במלוא הרצינות ואזכה להתייחסות הראויה!
בבקשה, אני ממש אובדת עצות וכל מבוקשי הוא לסיים את הפרשה על הצד הטוב ביותר ושלא ישאר לי טעם מר מהסיפור הזה.

אני רק רוצה להחליף את הבגד שברשותי עם פריט אחר שאוכל ליהנות ממנו ולא שסתם ישכב לי בארון כאבן שאין לה הופכין (לחברתי כבר קניתי מתנה אחרת כמובן, עפ"י בחירתה).
הרי לא ביקשתי זיכוי כספי או משהו פרובלמטי אחר, בסה"כ להחליף פריט בסכום ששילמתי עבורו! זה הכל!

אודה אפוא באם תצרו איתי קשר בטלפון מס' 0503693699 מיטל

בתודה להיענותכם המהירה והתחשבותכם מראש

מיטל לוינסון


כספי סוג הנזק :
החלפת הפריט בסום המלא ששולם בגינו פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה