החזר כספי בעקבות ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
יום שני 15 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון ערים, כפר סבא |
כתובת: |
סניף 13 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי פיג'מה ושילמתי במזומן 65 ש"ח. לאחר 15 דקות חזרתי לחנות וביקשתי לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה.(מצאתי בחנות אחרת פריט שהעדפתי לקנותו). בחנות סרבו להחזיר לי את הכסף ואמרו שישלחו לי צ'ק בדואר. נתנו לי לדבר עם שרות הלקוחות של הרשת (בחורה בשם לי) שדיברה אלי בגסות ובזלזול, ובקושי הקשיבה לדברי. האם הם פעלו לפי החוק ? מדוע עלי להמתין לצ'ק בדואר ? מדוע הטירחה ללכת לבנק להפקידו ? אגב, בחנות של "דלתא", באותו קניון, אמרה לי המוכרת שאצלם אין להם בעיה להחזיר את הכסף במזומן !
|
עוגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
פנייתכם לחברה ותלונה על היחס משרות הלקוחות כלפי. פיצוי הולם על הטירחה שנגרמה לי.( מעניין מתי יגיע הצ'ק ) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|