פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד ים פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.7.11 ניגשתי לחנות "אפרודיטה" בקניון גבעתיים ורכשתי חזיית בגד ים שחורה מחברת "קוברה" בשווי 195 ₪!
לאחר פעמיים בהן לבשתי את החזייה, היא החלה להתפורר (חזיות בגד ים שעברו שימוש רב מוציאות לפעמים מעיין עיגולים קטנים של הבד), היא התרחבה והתפרים בה נפרמו.
ניגשתי לחנות בקניון גבעתיים לפני שבוע וחצי עם החזייה והמוכרת ביקשה את הפרטים שלי בכוונה לשלוח את החזייה לבדיקה ולחזור אלי עם תשובה.
משלא החזירו לי תשובה מהחנות, הגעתי שוב לחנות על מנת לברר מה מצב בקשתי לבדוק את בגד הים.
המוכרת סימה יידעה אותי שהתקבלה תשובה ואני יכולה להחליף את החזייה באחד מהפריטים בחנות. הסברתי לסימה שאנני מעוניינת להחליף את הפריט בפריט אחר מהחנות, מהסיבה הפשוטה שקניתי חזייה בסך 195 ₪ וזהו סכום מאוד גבוה עבור חזית בגד ים שנהרסת אחרי שני שימושים! אני לא מעוניינת לקבל שובר החלפה, אלא לקבל את סכום הכסף בחזרה
סימה הסבירה לי את מדניות החזר מוצרים והחזר כספי לפריט. הסברתי לסימה, שהבעיה נעוצה בבגד הים! סימה חזרה שוב על מדיניות החזרת המוצרים והסבירה שקניתי את החזייה ביולי, אני שוב חזרתי על כך שאין מדובר בהחזרה של מוצר שלא אהבתי, אלא מוצר פגום וכי בגד ים שעלותו 195 שקלים לא צריך להחזיק מעמד במשך חודש או חודשיים!
בנוסף, ציינה בפני סימה שאם אני מחזירה את בגד הים, הדבר לא משתלם כלכלית לה (לחנות) בגלל שהיא צריכה למכור את בגד הים, לאחר ההחזרתו, בחצי ממחירו המלא. דבר זה הדגיש בפני עוד יותר את מה שנוכחתי לדעת בקנייתי מוצר זה. על כן, אינני מעוניינת בשובר החלפה שהציעה לי החנות, אלא בזיכוי כספי מלא.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה