זיכוי על בגד ים פגום מהיצרן שהוחזר והוגדר כפגום מסניף אפרודיטה בנתיבותde |
נושא התלונה: |
איתמרי לילי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 25 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
נתיבות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם
לפני כחודשיים קניתי לבתי בגד ים מסניף נתיבות בסך – 349 שקל , הילדה נסעה לחו"ל לחודש וחצי והשתמשה בבד ים , כאשר חזרה מחו"ל וכמעט לא עשתה בו שימוש , הפך בגד הים לסמרטוט , צבעו דהה מורוד לכמעט לבן , הלכתי לסניף ושם הם ביקשו להשאיר את הבגד ים לבדיקה במעבדה ואם כן זה מהיצרן אקבל זיכוי.השארתי את הבגד ים ולאחר כשלושה שבועות הם חזרו אלי טלפונית לבוא לקחת זיכוי , כאשר הגעתי לסניף לקחת זיכוי הם אמרו שהם בפירוש אמרו לי לקחת בגד ים תמורת בגד ים , כאשר כל הבגדי ים בחנות הם ב 50% , ביקשתי זיכוי מלא על כל כספי , אך הם סרבו לתת לי את מה שמגיע לי , התקשרתי לשירות לקוחות והיא התחילה להתבלבל בתשובה , השאירה אותי על הולד בטלפון ודיברה עם המוכרנית. לאחר דין ודברים יצאתי מהחנות , כאשר ביקשתי את הבגד ים שמסרתי , נמסר לי שהוא אצל הסוכן ולא אוכל לקבל אותו.
אני פונה אליכם , האם כספי לא מגיע לי בחזרה? ולמה הייתי צריכה להגיע לרמת שיחה משפילה עם המוכרניות? ולמה שירות הלקוחות לא בעד הלקוח? אני שילמתי 349 שח' על המוצר מדוע שלא אקבל זיכוי על סכום זה? אם הוא פגום ונבדק על ידי המעבדה של החברה? והם אישרו לקבל זיכוי עליו?
בבקשה טפלו בנושא במידה ולא יהיה מענה ,שהזיכוי שמגיע לי הוא בסכום ששילמתי ולא בגד ים תמורת בגד ים ועוד שמחירו הוא 100 שקלים בלבד!!!
זכותי המלאה לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה ממוצר פגום , כמו כן את הבגד ים שמסרתי !
בברכה
לילי איתמרי
050-6493158
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מלא של כספי בזיכוי לרכוש בחנות את כל המוצרים בסכום המגיע לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|