פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקווה לפיצוי הולם בגין פשר הדבר.! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 27 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני -4 חודשים קניתי שני חזיות מאוד יוקרתיות בצבע לבן,שחור, באמצע יש רשת כל הרשת נקרעה לי זאת אומרת שהחזיה לא מחזיקה לי את החזה זה קרה לי במסעדה שהייתי עם בעלי זה הדבר הכי נוראי שיכל לקרות לי במיוחד שאני משלמת עבור שני חזיות כמעט כ-1000 ש"ח אף פעם זה לא קרה לי ואני מאוד מאוד מקווה שאניט לא יצטרף לנקוט בהליכים משפטיים כנגד החברה ושאני לא יצטרך על זמני לחכות ולא להנות ממה שרכשתי בכמה מאות שק'לים אני מאוד מקווה שהיחס יהיה הולם בדיוק כמו שבא לקוח בפעם הראשונה לחנות ומקבל חיוך .!!! כפי שקרה אצלי .גם כשיש בעיות ,תדעו לקחת אחריות עליהן -הייתי באפרודיטה בדיזינגוף שמשם רכשתי את שני החזיות כשבאתי והסברתי לה תבעיה שלי עפ"י טענתה יש לחכות חודש אם לא יותר זה ממש חוצפה שאני צריכה לחכות כלכך הרבה זמן על חזיה שהבעיה היא לא אצלי אלא אצלכם ,שזה הסחורה שאתם מספקים ללקוחותיכם ממש צר לי אבל אני חייבת לומר זאת .!!!
אני מאוד מקווה שפנייתי תוסדר בהקדם ואוכל לצאת מרוצה כפי שאני זוכרת את עצמי ביום הראשון שרכשתי את שני החזיות .!!!
כספי,בזבוז זמן,לא הוגן, סוג הנזק :
החזר כספי או חזיה חדש ללא תיקון נוסף או אחר. פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה