פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני וביתי לקוחות קבועות ברשת אפרודיטה, וברשותנו מספר רב של פרטי לבוש ובפרט הלבשה תחתונה שרכשנו מהרשת, ומשמשים אותנו עד היום לשביעות רצוננו.
לפני כחצי שנה רכשתי במיטב כספי חזייה בעלות של מעל חמש מאות ש"ח ברשת אפרודיטה. ברצוני לציין שבדרך כלל אני רוכשת חזיות בכמחצית הסכום, אך בפעם האחרונה המוכרת הצליחה לשכנעה אותי לקנות חזייה טובה ויקרה .אחרי מספר מועט שלבשתי את החזיה. יצאו הברזלים מהמקום, ב8/8/11 ניגשתי לחנות בסניף מגדל העמק ושם נאמר לי שהחזיה תישלח לתיקון ,והתיקון יערך בערך כחודש ימיים. לאחר כחודש וחצי קיבלתי את החזיה המתוקנת, ולאחר פעם אחת שלבשתי אותה שוב הברזלים יצאו מאותו מקום. וכך זה נימשך כ שלוש פעמים החזייה חוזרת מתיקון אחרי חודש ושוב פעם חוזר הסיפור חלילה. אין ספק כי זהו מוצר פגום ועל כן אני דורשת לקבל החזר כספי מלא, ופיצוי על טרטור הלא סביר הזמן הממושך מרגע שרכשת החזייה ועד היום

כספי סוג הנזק :
מוצר פגום ועל כן אני דורשת לקבל החזר כספי מלא, ופיצוי על טרטור הלא סביר הזמן הממושך מרגע שרכשת החזייה ועד היום פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה