פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה בשירות לקוחות וזיכוי בגין מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף חודש מאי רכשתי ברשת "אפרודיטה" בגד ים בשווי 300 ש"ח. לאחר מספר מועט של פעמים שלבשתי אותו (בערך 4-5 פעמים) דהה לו הצבע.
פניתי לחברת אפרודיטה במהלך חודש ספטמבר ושם שלחו אותו לבדיקה. המוכרת גם ציינה בפניי שהיו לה כמה מקרים כאלו עם בגד הים הזה. לאחר מספר ימים התקשרו להודיע לי שאני אקבל זיכוי.
כאשר הגעתי לחנות לקבל את הזיכוי לא מצאו אותו ולאחר "סחבת" לא קטנה חלפו להם כמעט חודשיים עד שהתקשרו להודיע לי בשעה טובה שאני אקבל זיכוי. אך להפתעתי הזיכוי הינו בסך 150 שקלים בלבד! לדברי המוכרת זו המדיניות, להחזיר 50%. מדוע עליי לאבד חצי משווי המוצר שרכשתי אם הוא פגום שלא באשמתי??
מיותר לציין שאין זה הוגן, גם לא הספקתי לנצל את בגד הים, גם הוא אינו ברשותי יותר (מאז שלקחו אותו למעבדה) וגם איבדתי חצי משוויו. בנוסף נאמר לי שהזיכוי יהיה לזמן הקרוב ולא עד הקיץ הבא למרות שאני רכשתי בשיא העונה וכעת זו לא העונה ואין מבחר בגדי ים.
אך עיקר תלונתי הינה על השירות. ביקשתי מהמוכרת שהמנהלת תיצור עמי קשר. זה היה לפני למעלה מחודש וחצי וטרם קרה. טרם לקחתי את הזיכוי.
שלחתי פקסים לשירות הלקוחות של רשת אפרודיטה, אין תגובה. השארתי הודעות בתא קולי, לא חזרו אליי. שלחתי מיילים לכתובת הדוא"ל שלהם '[email protected]', התקבל מייל חוזר שהכתובת לא תקינה. אני פשוט לא מצליחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם ולכן נואשתי ואני פונה אליכם.
מעבר לאובדן הכסף בגין בגד הים הפגום שנמכר לי, מכעיס אותי שאין לי דרך לקבל מענה מהחברה.
אנא עזרתכם.
תודה מראש,
יעל אבן חיים
כספי סוג הנזק :
מענה מהחברה וזיכוי מלא על שווי הבגד ים בתוקף עד הקיץ. פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה