פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות מזלזלת ומביישת בלקוחות שרוצים להחליף מוצר + אי מענה משירות לקוחותiv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: שירות לקוחות רשת אפרודיטה

בתאריך 16/9/11 קיבלתי מתנה שנקנתה ברשת אפרודיטה.
לפי פתק ההחלפה שבידי המתנה נקנתה בתאריך 12/9/11.
בתאריך ה-23/9/11 ניגשתי לסניף חולון כדי להחליף את המתנה, אך לא מצאתי משהו שאהבתי, כאשר ביקשתי לקבל זיכוי במקום המתנה אך נאמר לי שהזיכוי שאני אקבל יהיה תקף אך ורק בסניף בחולון.
לא רציתי להיות כבולה לסניף מסויים של הרשת, ולכן נאמר לי להסתובב עם המתנה בתיקי כל הזמן עד אשר אמצא סניף בו יהיה משהו לטעמי, והודגש והובהר לי, שגם אם יעברו שבועיים מתאריך הקנייה, לא תהיה בעיה לבצע את ההחלפה.
אכן עשיתי זאת, הסתובבתי עם המתנה בתיקי במשך כחודשיים, עד שמצאתי בסניף שנמצא בקניון גבעתיים משהו שאהבתי.
הצגתי את שובר ההחלפה והמתנה וביקשתי לבצע את ההחלפה, אך אז נאמר לי שעברו חודשיים מאז שהמוצר נרכש ולכן לא יוכלו לבצע את ההחלפה.
דיברתי עם מוכרת בשם "נוי" שלטענתה דיברה עם מנהל הסניף (המוכרת לא היתה מוכנה למסור לי את שמו של המנהל בטענה שאסרו עליהם למסור את שמו), המנהל לא אישר לה לבצע את ההחלפה ואמר להפנות אותי לשירות הלקוחות בטלפון 03-9418811.
כאשר סירבתי לצאת מהחנות, עד אשר המוכרת תיתן לי לדבר ישירות עם המנהל או לחילופין תיתן לי את שמו כדי שאוכל להתלונן, המוכרת הזמינה את האבטחה של הקניון כדי שיפנו אותי מהחנות, זאת לעיניהם של שאר הלקוחות בחנות!
לאחר שפוניתי מהחנות בבושת פנים, התקשרתי לשירות הלקוחות ונדהמתי לגלות, שאין באפשרותי בכלל לדבר עם נציג שירות ושהאופציה היחידה היא לפנות בפקס.

עד כאן הפרטים "היבשים", ועכשיו הערות נוספות:
1. כל פעם שמוכרת כזאת או אחרת קיבלה ממני את המוצר יחד עם פתק ההחלפה, הסתכלה על הפתק ובחנה אותו מכל הכיוונים, הסתכלה ובחנה אותי, כאילו גנבתי את המוצר או את פתק ההחלפה וההתייחסות הכללית היתה כאילו באתי לדרוש משהו מעבר לנורמה או משהו שלא מגיע לי.
2. מדוע, אם אכן מדובר ברשת, איני יכולה לממש זיכוי של סניף אחד בסניף אחר?
3. נוצר מצב אבסורדי לחלוטין, שבו במקום להסתובב עם פתק קטן (שובר זיכוי) בארנק נאלצתי להיסחב עם המוצר כל הזמן, אולי ובמקרה אתקל בחנות מהרשת ובמקרה אמצא שם משהו לטעמי.
4. ולבסוף, כשאכן מצאתי משהו, נאמר לי כי עבר יותר מידי זמן מרגע הקנייה ולכן הם לא מוכנים לבצע את ההחלפה. האם אתם באמת מצפים שבמשך שבועיים מרגע קבלת המתנה, כל מה שאני יעשה בחיי, זה להיסחב עם המוצר בין כל סניפי הרשת עד אשר אמצא משהו? האם אני עובדת אצלכם???? מי כאן הלקוח, אני או אתם???
5. מדוע מפנים אותי לדבר עם לשירות לקוחות, כאשר אין שירות כזה???
6. לידיעתכם, באותו היום, ניגשתי לחנות סמוכה ללבני נשים (דונה ויקטוריה) וביצעתי רכישה של פריטים שהיתי צריכה על סך 500 ₪, על כן, ההפסד הוא כולו שלכם...
7. מה שבטוח, כף רגלי לא תדרוך באף אחד מסניפי הרשת (לאחר שאממש את הזיכוי שמגיע לי) ועוד יותר בטוח, אני לעולם לא אקנה מתנה לחברותי מהרשת הזו, כדי שלא יצטרכו לעבור את מה שאני עברתי בחודשיים האחרונים.

לסיכום, הדרישות שלי הם כדלקמן:
1. לקבל שובר זיכוי בגובה עלות המוצר שברשותי, עד שבועיים מהיום, שיהיה תקף לכל הסניפים.
2. לקבל פיצוי מתאים על כל הטרטורים וההיסחבות המיותרת שעברתי במשך החודשיים האחרונים.
3. לקבל פיצוי מתאים על ההשפלה שעברתי בסניף בגבעתיים!
4. לטפל משמעתית במוכרת ובמנהל סניף גבעתיים על היחס המשפיל ללקוחות.

עלבון + עוגמת נפש + סוג הנזק :
החלפת המוצר + פיצוי כספי על כל הנזק הנגרם + נזיפה במוכרת ובמנהל הסניף פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה