פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חזיות פגומות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ראשון לציון וירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-21.09.11 רכשתי שתי חזיות בחנות אפרודיטה בראשון לציון.
חשוב לי כבר פה לציין שמעולם לא קניתי חזיות יקרות כל כך - המוכרת שיכנעה אותי שכדאי לקנות משהו *באמת* איכותי וכך רכשתי שתי חזיות של חברת שנטל. כל חזייה עולה במקור 795 ש"ח, אך במבצע שהיה בחנות באותה עת, החזייה השניה עלתה 374 וכך שילמתי על שתי החזיות 1169 ש"ח. זהו סכום גדול מאוד בשבילי וכמובן שחילקתי את הקניה לתשלומים.
לאחר שימוש של כמה פעמים (הדבר לקח כחודש וחצי, אבל אלה לא החזיות היחידות שלי, אז אני מעריכה שמדובר ב-15 שימושים לכל חזייה), שתיהן עברו שינוי צורה בחלק הימני והפכו לבעייתיות ללבישה (היה משהו שהציק לי כל זמן שלבשתי אותן).
חשוב לציין שדפורמציה כזו לא קרתה לי באף חזייה אחרת שקניתי (אולי זה בגלל שהן כל כך יקרות ו"איכותיות"?...)
באמצע ינואר הבאתי את החזיות לחנות אפרודיטה - סניף מלחה, המוכרת הבינה את מצבי, ראתה את עיוות הצורה והסכימה איתי שעבור קנייה שבוצעה בסכום כסף גדול כל כך, הגיוני שאפנה לחברה. היא הפנתה אותי למנהלת הסניף וכעבור כשבוע מסרתי את החזיות למנהלת סניף מלחה, שהסתכלה בחזיות ואמרה שהיא תעביר אותן לחברה. משם החזיות עברו לרוית בשירות הלקוחות ולאחר כחודש וחצי (שכלל הרבה פניות ובירורים שלי) הוצגו לספק.
רוית מסרה לי שהספק טוען שאין בחזיות כל פגם!
מעניין שהמוכרת, מנהלת הסניף ורוית עצמה המשיכו בתהליך ועכשיו פתאום "אין פגם"!

לסיכום: החברה סירבה לקחת כל אחריות על האירוע ואני תקועה עם חזיות שעלו כ-1200 ש"ח שאינן נוחות ללבישה.
אני מרגישה שהולכתי שולל וכועסת על הטיפול המזעזע בפנייה שלי (משיכה של חודש וחצי ואז הכחשה של העובדות!).
פניתי אליכם - "תלונה", כדי שתעזרו לי לעשות משהו בנידון.
כספי סוג הנזק :
זיכוי (אפשר לקניה ברשת) על החזיות פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה