פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת סחורה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם, שמי ליאת כץ אני תושבת עלה אדומים.בחודש מאי 2012 נסעתי עם משפחת לאילת. נכנסתי לחנות אפרודיטה בקניון מול הים ורכשתי הלבשה תחתונה. 3 חזיות 3 תחתונים 2 חליות פיג'מה וגם בגד ים. חשוב לי לציין שהרכישה הייתה בתאריך 19.5.2012. היום תאריך התלונה הוא 3/7/12.
מטעות, ואני בטוחה שזה טעות אנוש, המוכרת דנה (מסניף אילת לא נתנה לי את המידות הנכונות). כמובן שיש פתרון כל וזה רשת ארצית, אפשר להחליף בכל חנות.
הגעתי לאפרודיטה בקניון אדומים במקום מגוריי. עדיין לא החליו לי את המוצרים. תמיד אותם שטויות, אין במחסן יש במחסן, הטלפון תפוס וכו.... סיפורים בלי סוף.
מתאריך 28/5/12 אני מופיעה ברשימות של אפרודיטה שאני צריכה החלפה וטרם טופלתי.
ביום ראשון 1/7/12 התקשרתי לשירות לקוחות, ותנחשו איזה הפתעה.... אין מענ אנושי, רק תא קולי שבו משאירים את הפרטים ונציג חוזר אליך. אני כותבת את התלונה בשעה 21/00 ביום 3/7/12. הנציג כנראה עדיין לא שב מהפסקת הצהרים.
בכל אופן,אני אעשה לכם כזה רעש תקשורתי, הרי מעלה טדומים היא עיר קטנה ומטריפה, תלונה בעיתון המקומי תגרום לכם נזק הברה יותר גדול מאותו הפסד כספי שיש לי. 2 זוגות התחתונים שקניתי עלו לי ביחד כ 140 ש"ח. ההעדה שלי כתבה בעיתון. אולי עוד מישהי כמוני "נהנתה" מאוד משירות אדיב מוכרות ארודיטה. וכמובן ששמועות מפה לאוזן מתפשטות כמו שדה קוצים. דרך אגב, אני חברת מועדון בדונה ויקטוריה, אין עליהם. הן בשירות והן במוצרים. ואם אתם לא מאמינים בואו אלי הביתה ותראו בעצמכם...

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה