פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד ים פגום דגם כוברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07 למאי 2012 רכשתי בקניון הגדול בפ"ת בגד ים דגם כוברה עם חצאית בסכום של 449 ש"ח.
להפתעתי הרבה לאחר שלבשתי את בגד הים פעם אחת בלבד, הבחנתי בבכך שבאזור החצאית דהה הצבע התאכזבתי לראות שבגד הים נפגם לאחר שנלבש פעם אחת בלבד, אך יש לציין שלא דאגתי כי היה לי הרושם שאקבל את השירות אליו הייתי מורגלת, ובגד היום יתוקן או יוחלף.
לאחר שבגד הים חזר ממעבדת "כוברה" קיבלתי שיחה ממנהלת החנות שהמעבדה מצאה שבגד הים בא במגע עם קרם, ולכן הוא לא במסגרת האחריות.
האם ההצהרה שבגד ים לא יוכל לבוא במגע עם קרם הגנה, לא נוגדת את הנחיית משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן?
עצוב שחברה בסדר גודל של אפרודיטה מתנהגת באופן זה ודורסת את הזכות הבסיסית של הלקוח שלה - קבלת שירות- ומעל הכל – מוצר איכותי שאינו מ"מחליף צבעים" כשבא במגע עם קרם (כמו לדוגמא: קרם הגנה, מה שהגיוני מאוד כשמדובר בבגם ים..)
לאחר ששלחתי פקס למחלקת שירות הלקוחות של אפרודיטה קיבלתי תשובה למייל שהכתם בבגד הים מקורו בחומר חיצוני בנדבק לבדק הים ולכן לא ניתן לקבל זיכוי בגינו. כאשר ביקשתי את תוצאות המעבד, לחא 3 שבועות הפנו אותי לשירות הלקוחות של חברת קוברה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי / החלפה פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה