פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחשבון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד בראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי 5 זוגות תחתונים בשווי 50 שקלים, אך המוכרת חייבה אותי ב-400 שקלים. כשפניתי לחנות נאמר לי ש"קניתי" גם מחטב בשווי 350 שקלים. זה שקר! לא היה ולא נברא. נאמר לי לפנות לשירות הלקוחות של החברה, אבל אף אחד לא עונה שם. בחודשיים האחרונים השארתי יותר מעשר הודעות, שלחתי מיילים, שלחתי פקסים - אף אחד לא חוזר אליי! ואז גיליתי שאפשר לאמת את גרסתי לפי צילומי וידיאו. הבעיה היא שמוחקים אותם לאחר עשרה ימים. מן הסתם עשרה ימים עברו כבר, כי במשך חודשיים אף אחד לא עונה לי!!!...
אשמח אם תעזרו לי להסדיר את העניין, כי מפה זה נראה כאילו המוכרת פשוט לקחה לעצמה מחטב על חשבוני, הלקוחה. שמישהו יענה שם כבר!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה