פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מוצר חדש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת הקיץ רכשתי בגד ים מחנות אפרודיטה במודיעין ואחרי כ-3 חודשים ביקשתי להחליף את המוצר למידה קטנה יותר וזאת מבלי שלבשתי את המוצר וכל המדבקות והטיקטים עדיין עליו. היות ולא היתה לי חשבונית ולא שום דרך לבדוק מתי נקנה המוצר (רכשתי אותו בתלושי שי או במזומן, לא ממש זכור לי) סרבו להחליף בטענה שמדובר במוצר משנה שעברה והחל מסע יסורים וסאגה בלתי נגמרת ביני לבין שירות הלקוחות של החברה שכלל שליחת פקסים, עשרות שיחות טלפון בהן מבטיחים לחזור אך לא חוזרים, פניה דרך הפייס בוק וכו' וכו'.מאז עברו יותר מ-4 חודשים. לא ברור לי מדוע מסרבים לי שהרי בגד הים חדש לגמרי ונקנה השנה (ראיתי בחנות עוד בגדי ים בדיוק כאלה). אין שום היגיון בדבר.
כספי סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה