|
|
|
|
|
|
חזייה לא תקינה |
נושא התלונה: |
בללטי ענבל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שאול עמור |
כתובת: |
מגדל העמק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות רכשתי מסניף אפורדיטה 3 חזיות יקרות מהמותג סימון פרל התאכזבתי קשות במשך הזמן עםהחזיות שלא היו מותאמות לי כראוי וטענו שאחרי חודש זה המון זמן השלמתי עם זה והמשכתי הלאה בתאריךהמוזכר יצאתי לטיול משפחות ובעודי מתהלכת נדקרתי בגרוני ולרגע חשבתי שנעקצתי לאחר שחברתי העירה את תשומת ליבי והראתה לי את הברזל של החזיה שנגע בגרוני הרגשתי בושה גדולה ועוגמת נפש ושוב אדגיש שזה חזיה יקרה שעד היום אני משלמת עליהם כול חזיה למבינים עולה כ600 שקלים ניגשתי לחנות ואמרו לי שאין מה לעשות חוץ מלשלוח לתיקון החזיה תוקנה ניגשתי אתמול לקחת את החזייה שנלקחה מימני למעלה מ3 שבועות והמשכתי לדרכי והיום בעבודה שוב יצא לי הברזל עליתי שוב לחנות והמנהלת אמרה לי תשאירי לי שוב תחזייה ונראה מה לעשות האם אני צריכה לסבול מחזייה לקויה שרוב הזמן נמצאת בתיקון זה לא חזייה מהשוק מאוכזבת מאוד ומקווה לסוף טוב
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת לי לרכוש באותו סכום שעודני משלמת חזיות מוצלחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אפרודיטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|