פרטי התלונה

תלונות www.alljobs.co.il

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר דמי מנוי נושא התלונה:
קמינסקי ברק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-5.3.07 רכשתי מנוי באתר. המנוי הוא ל-30 יום ובמקרה שלא מתקשרים לבטל הוא מתחדש אוטומטית. היום ה-5.4.07 התקשרתי בכדי לבטל את המנוי בשיחה עם מנהלת במחלקת שירות הלקוחות נמסר כי איחרתי את המועד והמנוי חודש אוטומטית אתמול. ביקשתי מחני לבטל את החיוב עקב אי הבנה. לטענת החברה הם מוסרים בטלפון לכל מנוי כי המנוי הוא ל-30 יום והוא מתחדש אוטומטית וכן כי הדבר גם רשום באתר. אני לא מתכחש לעובדה זו, אך 30 הימים חושבו בטעות כחודש לכן התקשרתי לבטל את המנוי. בחברה הציעו לי להקפיא את המנוי ונתנו לי עוד חודש מתנה. אין לי מה לעשות עם המנוי המופקא וזאת ומאחר ומצאתי עבודה חדשה (מבלי שהזדקקתי לאתר). הסברתי זאת למנהלת וביקשתי לזכותי ולחייב את החלק היחסי וכי אני אחוייב על החלק היחסי. המנהלת אמרה כי היא לא יכולה ולא מוכנה מכיוון שאיחרתי את המועד. כמו כן אמרה כי אין להם אפשרות לבטל את החיוב ולחייב חלק יחסי ואמרה כי היה עלי להתקשר לפחות יומיים קודם או מקסימום אתמול. הסברתי למנהלת כי יומיים קודם לכן היה חג (פסח) ולא יכלתי לדעת שהם עובדים מאחר ולא נכנסתי לאתר כבר יותר משבוע. בנוסף לכל הסברתי גם בשירות הלקוחות שאין על המנוי לספור 30 יום וכי על החברה ליידע את המנוי על סיום התקופה בין אם זה במייל או בטלפון או באס אמ אס. בתגובה להצעה זו ענו לי בשירות הלקוחות כי הם לא מתכננים להשקיע בדבר שכזה וכי הדבר יקר מאוד. מן הראוי היה שכל אדם שהוא מנוי באתר ידע כמה ימים נותרו לו. את כל העניין ניתן היה למנוע אם היה רשום כשנכנסים כמנויים לאתר כמה זמן נותר עד חידוש המנוי.
נראה כי אין כל כוונה מצד החברה ליידע את הלקוחות שלהם על סיום המנוי וזאת בכדי לגרוף רווחים נוספים על חשבונו וזאת ומאחר שבידם מספר כרטיס האשראי של המנוי. חבל שהמנוי צריך להיות שבוי בידי החברה ולא להינות מהשירות עליו הוא שילם.
כל רצוני הוא שיחוזרו לי דמי המנוי ששילמתי בשווי של 35 ש"ח וכי החלק היחסי של אותו חודש יחוייב.
מסתבר כי החברה יודעת רק לחייב ולא לזכות. הזיכוי היחידי שניתן בחברה כך נמסר מפי אחד הנציגים בשם עמית הוא כאשר יש חיוב כפול בכרטיס האשראי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי דמי המנוי בשווי של 35 ש"ח וחיוב חלק יחסי של אותו חודש פתרון נדרש :

www.alljobs.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה