פרטי התלונה

תלונות www.alljobs.co.il

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נדרש לשלם עבור הפשרת מנוי ושימוש ב 21 ימים שנשארו מלפני ההפשרה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אזור תעשייה פולג כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
ב1.1.09 הפסקתי את המנוי לאתר ALLJOBS.
בעת הפסקת המנוי נשארו לי עוד 21 ימים מרגע התשלום האחרון לחברה (אשר תקף לחודש כל פעם).

האתר מאפשר בעצם להקפיא את המנוי כמו שהסתבר לי במייל שקיבלתי מהם שנייה אחרי הפסקת המנוי:
================================================
"שלום אלכס,
לבקשתך המנוי שלך לאתר AllJobs הסתיים היום.
לרשותך נותרו עוד 21 ימים שיעמדו לרשותך כבונוס עם חידוש המנוי לאתר.
לתשומת לבך ,
לשם קבלת ימי הבונוס בהמשך יש להזין את שם המשתמש
והסיסמא האישית שלך באתר בעת רישום מחודש לאתר(על שלושת המילים האחרונות ניתן היה ללחוץ כדי לעבור לעמוד הפשרת המשתמש).
שם המשתמש: (כאן היה שם המשתמש שלי)
סיסמא: (כאן הייתה הסיסמה שלי)
אנחנו ממליצים לך לשמור דואר אלקטרוני זה,
מקווים כי נהנית משירותי האתר ונשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
צוות AllJobs "
================================================
לינק הפשרת המשתמש מוביל לכאן:
http://www.alljobs.co.il/userregister.aspx


שבוע שעבר, ביום רביעי ה28.1.2009 רציתי להפשיר את המנוי ולהשתמש ב21 הימים שנותרו לי וששילמתי עליהם כבר מקודם.

בלינק מהאימייל לעיל (שהרי בכוונה שמו אותו לינק ולא סתם טקסט יבש וככה התכוונו שיפשירו את המנוי) הכנסתי מחדש את הפרטים שלי, את המשתמש הקודם שלי, אותה כתובת הדואר האלקטרוני בדיוק איתה נכנסתי לאתר לפני ההקפאה ואת אותם הפרטים האישיים שהכנסתי בשנה שעברה כשעשיתי את המנוי הראשוני לאתר. לחצתי על "המשך" וראיתי שרשום באדום שיש לי עוד 21 יום בונוס. היה לי מוזר שבאותו עמוד בשביל להתקדם היה צריך להכניס פרטי אשראי שוב פעם , שהרי היו י ימי בונוס אז למה כביכול לשלם עוד פעם ? הנחתי שזה נועד למצב בו אנשים ישתמשו בשירותי האתר אחרי ה21 יום ושזה מין "ערבות" לכך. זה בסדר, זה מקובל ולא הייתה לי בעייה עם זה.

יום אחרי זה ראיתי חיוב באתר ישראכרט שבוצע חיוב על סך 44 שקל מאתר ALLJOBS.

כאשר לא הבנתי את פשר העניין, התקשרתי למוקד התמיכה שלהם וענתה לי בחורה בשם הילה.
הילה הסבירה לי בנועם שבוצע שינוי במדיניות של ALLJOBS ושמינואר, הפשרת המנוי צריכה להתבצע על ידי שיחה למוקד השירות שלהם ושמה שעשיתי הוא בעצם רכישת מנוי חדש. היא, לאחר שיחה (עם המנהלת שלה לדבריה) סירבה להחזיר לי את כספי בטענה שבמודע עשיתי מחדש מנוי לאתר וזו בעייה שלי שלא התקשרתי אליהם ע"פ הנוהל החדש. כשביקשתי בנועם לדבר עם המנהלת היא אמרה רגע ואחרי כמה דקות חזרה וניסתה שוב להסביר לי את הכל. כמובן שהיא חזרה על דבריה ולא הבנתי למה כי למעשה דיברנו על אותו דבר פעמיים וזה התחיל לעצבן אותי. ביקשתי ממנה בנועם שוב פעם לתת לי את המנהל והיא רק אמרה "ג'ני עסוקה כרגע, היא תחזור אלייך". מתי ? לא יכלה לומר.

ובכן ג'ני לא חזרה אליי ואני נאלץ לפנות אליכם. הנקודות החשובות הן:

- מעולם לא הוסבר לי בשום אמצעי קשר כי הנוהל שונה ויש להפשיר המנוי רק בשיחה למוקד שלהם

- גם באימייל שנשלח אוטומטית ללקוח כמו שראיתם לא מצויינת עובדה זו אלא לינק שעליו יש ללחוץ כדי להפשיר את המנוי

- בלינק זה קיימת דרישה להכניס פרטי אשראי (אחרי שממלאים פרטים אישיים ולוחצים "המשך") ואדם נורמלי יבין מזה שלקיחת הכסף מתבצעת כביטחון ושהתשלום עצמו יתבצע רק לאחר 21 ימי הבונוס שמגיעים לי ושעליהם שילמתי כבר (ושלא קודם אני אשלם ואחרי זה אקבל אותם אלוהים יודע מתי, כי למה עליי לשלם אם הם מלתחילה מגיעים לי בחינם וכבר שילמתי עליהם לפני הקפאת המנוי).

- לא נאמר בשום שלב שהכסף נלקח מייד עם ביצוע ההפשרה וש21 היום האלה יוחזרו לי מתישהו, כמו כן נציגת השירות אמרה שהם גם לא יוחזרו לי. איזה מן דבר זה שאני מבקש משהו שמגיע לי ועוד לוקחים ממני על זה כסף ?

- הנציגה הילה טענה שלא יכול להיות שהפשרתי את המנוי ושנרשמתי שוב עם אותה כתובת הדואר האלקטרוני וכי הייתי אמור להבין שאם אני נרשם עם מייל חדש, אני בעצם רוכש מנוי חדש.
אז העובדה היא שנרשמתי בדיוק עם אותו האימייל, המערכת זיהתה שיש ברשותי מנוי עם 21 ימי בונוס למערכת ואף הודיעה לי על כך באותיות אדומות

- כל העניין הוא על סך של 44 שקל שאני לא מבין למה חברה ישראלית מוכנה להשפיל את עצמה בשבילם בפומבי. סמל אתר "אמון הציבור" באתר ALLJOBS פשוט מגוחך כי לפי הכתוב ב"אני מאמין שלהם":
"חרטנו על דגלנו מתן שירות איכותי בסטנדרטים שירותיים גבוהים ללקוחותינו:
אנו מתחייבים למתן יחס אישי ומענה מהיר, מקצועי ויעיל, בכל שאלה תוך שקיפות מלאה ללקוח."
http://www.alljobs.co.il/ArticlePage.aspx?LinkWord=treaty

שום דבר מזה לא התבצע במקרה שלי והיני מצר על כך.
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי על עוגמת נפש כמצופה מחברה מכובדת שמגלה אטימות מדרגה ראשונה למען יראו וייראו פתרון נדרש :

www.alljobs.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה