פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור לקוח חדש < נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לקבל כרטיס אשראי מהחברה הנ"ל , השארתי פרטיי בדף הבית של העסק חזר אלי נציג לקח את כל הפרטים ומסר שבתאיך 26.11.13 יגיע שליח עם כרטיס . לציין כי ביקשתי את הכרטיס של עזריאלי וזאת לאחר שהנציג הסביר לי את תכונות הכרטיס , ב26 אכן הגיע שליח עם כרטיס של שופרסל . השליח כנראה אינו הכתובת לבלבול . התקשרתי לחברה הסברתי הטעות , התרשמתי שהבינו והעבירו אותי משירות לקוחות לאחר שהנציגה הודיעה כי היא מבטלת את הכרטיס ליחידה להקמת כרטיס . שם שוחחתי ארוכות עם נציגה נוספת , חזרנו על רוב התהליך והובטח שהטעות תתוקן . עשר דקות לאחר תום השיחה חזרה אלי הנציגה בטענה כי הבנק אינו מאשר את הכרטיס החדש עקב קיומיו של הישן ושבשרות לקוחות לא יודעים בכלל מהמקרה , עלי ליצור קשר שוב עם שירות לקוחות של אותה חברה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולספר מה קרה ....
היתכן? כלקוחה רצינית וטובה שמבקשת לקבל מכם כרטיס שזה הרי בור קיומכם ,אני נדרשת לשוב ולספר מה הטעות שנעשתה על ידכם??? מדוע העניין לא טופל במהירות השיא וניתן לי כרטיס אחר כמו שביקשתי מדוע עלי לבזבז זמן ואנרגיה כדי להפוך להיות לקוחה.???????
שרית **
תז 0324***18
נייד 05064***54
הפנקת כרטיס כנדרש ומסירתו מיד פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה