פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עמלת פירעון מוקדם. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חויב עמלה בגין פירעון מוקדם למרות שלא נאמר במעמד ההלוואה על עמלת פירעון מוקדם.
סוכם בשיחה עם נציגת שירות שבעקבות אי ידיעת הלווה על עמלת פירעון מוקדם לא יחייבו אותי על כך ולמרות התיעוד בשיחה הראשונה אשר מתועד עם נציג שירות ובשיחה האחרונה לפני פירעון ההלוואה נאמר בפירוש שאני לא יחויב בעמלת פירעון בעקבות שלא נאמר בפירוש. מי שיחתי עם נציגת שירות לאחר חיוב עמלת פירעון אין לי ספק באופן מובהק שלאומי קארד נוהגים בהתחמקות ובהונאה. "בלא יודעין"
כספי סוג הנזק :
גילוי נעות מצד החברה ללקוח ואמינות. פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה