פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא מקצועי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/10 שוחחתי עם מנהלת שירות בשם רחלי שעזרה לי עם בעיה שהיתה לי עם מועדון כרטיס האשראי של בעלי
אותה מנהלת אמרה לי שאני צריכה להסדיר ביום למחרת על הבוקר את הנושא עם הבנק.
התקשרתי בבוקר 19/10/15 לבנק ומסרתי לבנק את פרטי המועדון שאותה מנהלת מסרה לי בכדי שבעלי יוכל לעבור מועדון. לצערי, הפרטים לא היו נכונים, המועדון היה ישן לטענת הבנק ואין באפשרותם לעשות לו את המעבר, התקשרתי ללאומי קארד- המתנתי מעל ל 10 דקות מענה!!!! ענתה לי נציגה בשם אודליה שלא הצליחה להבין מה אני מבקשת..(חוסר מקצועיות) טענה כי רק המנהלת שטיפלה בי אתמול יכולה לעזור לי ושהיא כרגע לא נמצאת, הסברתי שהעניין דחוף כי אנחנו טסים יום למחרת וצריכים שהמועדון יוחלף אז שתנסה לעזור, שוב המתנתי על הקו מעל ומעבר עד שהיא חזרה עם תשובה שהיא לא יכולה לתת לי קוד אלא רק רחלי המנהלת שלא נמצאת כרגע. ביקשתי שמנהל אחר שנמצא יטפל בי, היא שמה אותי על הקו וחזרה עם תשובה שהוא לא יכול לעזור לי, בנוסף ואני מצטטת אמרה כי : "לבעלך לא מגיע הטבה, אנחנו עושים מעל ומעבר"- עוד טענה כי הוא עובד הייטק (שקר מוחלט) ולכן אי אפשר לשנות לו מועדון של כרטיס אשראי.. לא הבנתי את הקשר בין הדברים.. ראשית הוא לא עובד הייטק, הוא במשרד חוץ כבר מעל ל-8 שנים, הבנק הנפיק לו את הכרטיס זהב ואף אחד לא הסביר מהו המועדון. לבסוף אחרי דין ודברים בהם הנציגה לא הקשיבה לדבריי רק נאמה לי נאלצתי להגביר את קולי, מה שהזיק לי באופן מיידי (היות ואני נמצאת במצב רפואי, אחרי טיפול לא קל- ויש לי הוכחה מבית החולים ששוחררתי לאחר ניתוח וטיפול) ביקשתי את המנהל שאמר לה שהוא לא יכול לעזור. למנהל קוראים קובי מספר עובד: 7798 . מנהל שקרן, שלי אמר שהוא כן יכול לעזור אבל הנציגה אמרה משהו אחר- אחד מהם משקר בטוח....... תאזינו לשיחה!!!
לסיכום:
1. חברה עם שירות גרוע ביותר!!!!
2. למעט הנציגה רחלי, שלצערי לא נכחה באותו הרגע- הטיפול בי היה לקוי, לא מקצועי ובטח ובטח לא שירותי- ולא נראה לי הגיוני להמתין כל פעם לנציגה אחת בודדה שיודעת לתת שירות
3. אף אחד בחברה לא עושה לי טובה, אם מנהלת החליטה שמגיע לי הטבה, יום למחרת אף נציג לא יעז לומר לי משפטים כמו לבעלך לא מגיע- חוצפה שלכם שנציגה בכלל מעזה לדבר ככה!!!!
4. אמנם אני כיום בשליחות מחוץ לישראל והחברה כביכול לא מרוויחה ממני כי איני משתמשת בכרטיס אשראי של הארץ.. אך אנחנו מסיימים את השליחות וחוזרים לארץ- ואני ובעלי לרגע לא נשקול להישאר עם כרטיס אשראי של חברה כה לא נעימה. קחו זאת לתשומת ליבכם כאשר אתם בוחרים את נותני השירות שלכם

היות ואני לא אהיה בארץ, אבקש התייחסות ממנהל בכיר אלי למייל (מנהל בכיר! ולא בדרג של רחלי וקובי )
אם לא תהיה התייחסות- אשקול את צעדיי
קחו בחשבון שהיום יש אמצעי תקשורות נרחבים כדי להתלונן על החברה שלכם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה