|
|
|
|
|
|
שעות המתנה מעבר ל 56 דקות במוקד ביטול כרטיסים |
נושא התלונה: |
יום שני 05 יוני 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול בערב נבלע לי כרטיס האשראי באחד הכספומטים בבנק הלאומי למחרת יצרתי קשר עם הבנק לקחת הכרטיס שלי חזרה. הבנק ביקש אישור בפקס מחברת האשראי. המתנתי בבנק יותר משעה מנסה להשיג את מוקד חברת האשראי בטלפון 03-6178888 ואין מענה.
חזרתי לעבודה שלי לאחר שהבנק סירב למסור לי הכרטיס ללא האישור של חברת האשראי.
ניסיתי בעבודה להשיג את מוקד ביטול הכרטיסים עלמנת לחסום הכרטיס לצמיתות. המוקד הכי חשוב בחברת האשראי ענה לי לאחר 56 דקות.
ושוב העבירו אותי למוקד אחר בהמתנה לעוד מספר דקות.
בסוף ביטלתי הכרטיס ובקשתי לא לחדשו לצמיתות משום שאין כזה שירות גרוע בארץ. ולא הייתי ממליץ לאף אחד להחזיק כרטיס כזה.
תודה רבה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|