פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ומסירת מידע שקרי ללקוחות נושא התלונה:
רופא אריאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 11 בני ברק כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/2 חזרה הוראת הקבע מהבנק לתשלום ע"ס 1387.59 עקב מסגרת לא מספיקה בחשבון. קורה. בתחילת חודש מרץ נוצר עמי קשר להסדרת החוב, נמסר לי שעליי לשלם באופן מיידי סכום של 1442 ש"ח ברוטו- וכך עשיתי בתאריך 7/3, מיד לאחר ההפקדה שלחתי את אישור התשלום לפקס מספר 03-6177855 מסניף הבנק, שם מסרו לי שהפקס נשלח בהצלחה. כנראה שעד היום לא קיבלו בלאומי קארד את הכסף, ובבנק (לאומי) מוסרים שההפקדה אכן בוצעה - לחשבון מספר 450900/16 בסניף מספר 800, ע"ש לאומי קארד. הובטח לי שבאופן מיידי לאחר קבלת אישור התשלום במשרדי החברה יפתחו את הכרטיס מחדש לאחר שנחסם, דבר שלא קרה עד עצם היום הזה. בנתיים בעיתויים מאוד מוזרים קיבלתי שיחות מנציגה בשם בטי ("כוכבת" הפרשה) ממחלקת גבייה, לדבריה לא רק שלא הבטיחה לי את הפעלת הכרטיס, כעת אני חייב עוד 900 שקלים - לתשלום מידי כמובן, כאשר יומיים למחרת מסרה לי - בהודעה ישירה לתא הקולי- שאני מועבר לטיפול עו"ד עקב אי תשלום.

נכון שזה לא בסדר שלא היה לי כיסוי מספיק בחשבון לתשלום הקניות בתאריך 10/2, וכאמור שילמתי כבר קנס של 56 שקלים (ריבית של 50 אחוז לשנה.... אפילו בשוק האפור לא לוקחים כאלה ריביות לדעתי) אבל זהו לא עיקרה של התלונה. במספר פניות שנעשו מסוף חודש מרץ ועד להיום, 2/4 הוצגה בפניי מסכת של שקרים מצד נציגים שונים, החל מ "יחזרו אלייך תוך 72 שעות", "כרגע פיזית אין מנהל או מנהלת, אנא השאר פרטים ויחזרו אלייך תוך 48 שעות" (כאשר לאחר 5 דקות היה מנהל..) וכו'. ניתן לבדוק הכל בהקלטה של השיחות, אפשר לומר שהמנהל אינו פנוי או עסוק בנושאים אחרים אבל לא צריך לשקר ולהגיד שפיזית הוא לא נמצא. גם לאחר שדיברתי עם המנהל הבנתי שעדיף לדבר לקיר... לא מוכנים לבדוק למה אני עדיין מופיע בחוב למרות ששילמתי או למה הועברתי לטיפול עורך דין למרות ששילמתי לפי סיכום עם נציגת מחלקת גבייה. מבחינתם אין להם שום עניין לדבר איתי כרגע, וזה נאמר לי במילים של אחראי משירות לקוחות, כאשר הגדילה לעשות נציגת גבייה שפשוט הודיעה לי שהשיחה בינינו הסתיימה והעבירה אותי למוזיקת המתנה. מן הראוי לציין שכבר הצלחתי לשכנע חבר אחד לבטל את כרטיס האשראי שלו בחברת לאומי קארד, ואמשיך לעשות זאת בקרב חברים נוספים מהסיבה הפשוטה - בלאומי קארד לא יודעים לנהל מערכת תשלומים.. כנראה שאם לא התמזל מזלך וחזרה הוראת הקבע, שילמת את הקנס בתוספת ריבית שנתית מפלצתית של 50% - עדיין כל זה לא עזר וימשיכו לצפצף עלייך, תוך כדי הפגנת יחס מזלזל ובוטה מצד שורה של נציגים במחלקות השונות...

עזבתי את בנק לאומי לאחר 6 וחצי שנים שניהלתי שם חשבון עקב יחס גרוע ועברתי לבנק מתחרה אך בחרתי בכרטיס חוץ בנקאי של לאומי-קארד, כנראה שעשיתי טעות גדולה בכל מה שקשור ללאומי...
כספי סוג הנזק :
התנצלות ומסמך רשמי המורה על סגירת הנושא פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה