פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת מוצר בהזמנה טלפונית והתחמקות ממענה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה1 באוגוסט הזמנתי מוצר מחוברת ההטבות של ויזה. הובטח לי שהמוצר יגיע תוך 14 יום. עד היום- ה23 לאוגוסט הוא לא הגיע.
התקשרתי למוקד שירות לאחר הזמנה וגם למוקד הזמנות- ויש רק מענה קולי האומר ששעות המענה הם 8 עד 16, רק שהשעה הייתה 12 ואין כלום. כך 3 ימים.
התקשרתי ללאומי קארד, היא ביטלה לי את התשלום השני, אבל התשלום הראשון כבר נכנס והלך לאיבוד.
אני לא יודעת מה לעשות וממי לדרוש את הכסף הזה, ואיך!!
אם לא אקבל מענה בהקדם אגיש ללא דיחוי תביעה לבימ"ש לתביעות קטנות.
כספי סוג הנזק :
החזר תשלום בתוספת פיצויים פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה