פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי חבר שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי כרטיס לאומי קארד מעל עשר שנים. למיטב הבנתי, דמי החבר השנתיים נגבים באם לא בצעתי שש פעולות בחודש (או 72 פעולות בשנה). כשדיברתי לפני כשנה עם אחת הנציגות, היא השתמשה באותו מינוח, כמו גם הנציג ששוחחתי איתו לפני יומיים בטלפון.
מספר הפעולות החודשיות שלי עולה על שש בחודש, ויחד עם זאת חוייבתי בסכום של 380 ש"ח. כשהתקשרתי לברר את מהות הענין, נאמר לי שלא ביצעתי 72 פעולות בשנה, ולאחר בירור מעמיק יותר התברר לי שחברת ויזה מתייחסת ל"פעולות" ו"עסקאות" כמילים נרדפות ובכך מטעה את הציבור. שש פעולות בחודש פירושן כל פעולה שמתבצעת בחשבון הויזה שלי, לרבות עסקאות תשלומים (שעליהן אגב, אני מחוייבת בעמלה מדי חודש). שש עסקאות בחודש משמען העברת הכרטיס שלי שש פעמים בשישה בתי עסק. המשמעות שונה [שש פעולות משמען: אם ביצעתי רכישה בחודש ינואר ופרסתי אותה לשלושה תשלומים, הפעולה הזו "תופסת" גם לחודשים פברואר ומרץ, מאחר והיא מופיעה כפעולה בדף החשבון שלי ואני מחויבת עליה]. גם בטופס שאני חתומה עליו, מצוין המינוח "שש פעולות בחודש" ולא שש עסקאות. כפי שציינתי בתחילת המכתב, כשהתקשרתי לחברת ויזה, ושוחחתי עם אחד הנציגים לפני יומיים, הוא התעקש להמשיך ולהשתמש באותו מינוח ("פעולות"). כששאלתי אותו מדוע אינו משתמש במינוח המדויק, נאמר לי ש"זה מה שאומרים לנו להגיד" כך שלעניות דעתי מדובר בהטעיה מכוונת (הזדמנות נוספת לגביית עמלות שגם כך הן מופקעות) ולא בטעות שנעשתה בתום לב.
היקף העסקאות השנתי שלי הוא מעל 26 אלף ש"ח, ואין אני סבורה שיש לחייב אותי בסכום המגוחך של 380 ש"ח [שבלי שום קשר לתלונה הספציפית שלי, נשמע לי מופרך והזוי. 380 ש"ח על מה?? על כך שאני מספקת לחברה פרנסה?? הרי את האחוזים הם ממילא גובים מאת בית העסק. כלומר שהם מרוויחים כפול גם על גב הלקוח, וגם על גב בתי העסק (שלא להזכיר את "דמי הטיפול" החודשיים, ה"ביטוח" שאינו אפשרי לביטול, ועמלת התשלומים). פשוט אין גבול לחמדנות!!]
אך לענייננו -- מאחר ומדובר בהטעייה מכוונת, אני סבורה שעל חברת האשראי לזכות אותי בעבור הסכום הנ"ל.
עתה כשאני יודעת שהכוונה היא לשש עסקאות ולא שש פעולות (בניגוד למידע החלקי שניתן לי עד כה), תהיה לי האפשרות להחליט כיצד לפעול. כמו-כן, אני סבורה שיש לשנות את הניסוח המטעה ולהיות יותר ברורים בענין הנ"ל.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה