פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי טיפול לכרטיס האשראי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח של חברת לאומי קארד מזה שנים רבות, ועד כה לקוח מרוצה. אבל...

לפני כשנה וחצי או שנתיים, אשתי ואני הזמנו כרטיסי מאסטר קארד של לאומי קארד. הזמנו אותם בבנק לאומי, והובטח לנו שהכרטיסים הם חינם לחלוטין למשך שלוש שנים, למעט דמי הגבלת אחריות (20 ש"ח בשנה).
ואכן, כך היה, עד לפני כחודשיים, כאשר החלו לגבות מאיתנו "דמי טיפול" של כ-7 ש"ח בחודש.
התקשרתי לחברת לאומי קארד כדי לשאול לפשר הענין. נציגת שירות הלקוחות הסבירה לי שכיוון ששונה הסטטוס של כרטיסי האשראי שלנו, מעתה והלאה נאלץ לשלם את העמלה החדשה. מחיתי על כך שהחברה לא ביקשה את רשותנו לשנות את סטטוס הכרטיס, ואף לא טרחה להודיע לנו על כך, ונעניתי שהופיעה על כך הודעה בחשבון החודשי. גם לאחר שחיפשתי בחשבון החודשי לא מצאתי הודעה כזו. ייתכן שהיא נכתבה באותיות הממש-ממש קטנות, ולכן החמצתי אותה.

לדעתי מדובר בחוסר הגינות בוטה. חברת לאומי קארד החליטה באופן חד צדדי להתחיל לגבות דמי טיפול, למרות שהובטח לנו במפורש שהכרטיסים הם חינם.

בקשתי היא פשוטה: אני מבקש שחברת לאומי קארד תעמוד בהתחייבותה, ולא תגבה מאיתנו שום תשלום במשך שלום השנים הראשונות.

תודה מראש,
טל.
כספי סוג הנזק :
הפסקת גביית דמי טיפול פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה