פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ופגיעה בלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מצרכים בסופרסל ישיר באמצעות כרטיס האשראי שלהם שמונפק על ידי לאומי קארד. התקשרו מהסופר להודיע לי שלא אישרו לי את העיסקה וקישרו אותי עם החברה. שם הסבירו לי שיש לי תקרה של 4000 ש"ח וההזמנה חרגה ב 200-300 ש"ח ואם אני רוצה יגדילו לי את התקרה.לטענתי שחברה שמכבדת את הלקוחות שלה מתקשרת במקרה כזה לשאול אם הם רוצים להגדיל את התקרה ולא עונה לבית העסק שלא מאשרים את העיסקה כי זה פוגע ומעליב. במיוחד לאור התשובות שהמוקדנית נותנת : יש לנו מיליון וחצי לקוחות ואנחנו לא יכולים להתקשר לכולם. אז נתתי לסופרסל מספר כרטיס אראי אחר כי אולי באמת יש לחברה יותר מדי לקוחות. בגלל זה הם מעמידים דוכנים בסניפים כדי להחתים עוד ? במקום זה תחשבו קצת לפני שאתם פוגעים בלקוחות קיימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות עם העתק לסופרסל ישיר. פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה