פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן במבצע לאומי קארד וזארה נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 11 בני ברק, מיקוד 51260, ת.ד. 2205 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני מס' ימים קיבלתי לביתי עלון מבצע של חברת לאומי קארד, אשר יצאה במבצע משותף עם זארה להענקת 50 ש"ח מתנה ללקוחותיהם בקנייה מעל ל- 150 ש"ח.

לעלון המבצע מקרטון, עלון גדול יחסית, צורף כרטיס הדומה בגודלו וצורתו לכרטיס אשראי ועליו לוגו של חברת זארה.

שמח וטוב לב מהמבצע, יצאתי במיוחד לחנות זארה על-מנת להשתמש בכרטיס לצורך ביצוע הרכישה. אלא, שבהגיעי לחנות זארה נאמר לי כי המבצע תקף רק על-ידי הצגת הכרטיס יחד עם השובר וכי הדבר אף רשום בחלקו האחורי של העלון.

אומנם, בדיעבד נתברר כי באותיות קטנות בחלקו האחורי של העלון רשום כי המבצע מותנה בהצגת השובר בצירוף הכרטיס שצורף לו אולם מדובר בהטעיית הלקוחות הנעשית על-ידי חברת לאומי קארד. ואסביר:

חברת לאומי קארד פירסמה את המבצע לא רק באמצעות שובר כי גם בצירוף כרטיס נלווה. הכרטיס הנלווה מצייר מצג מובן מאליו כי די באותו כרטיס קומפקטי ונוח אותו ניתן להכניס לארנק כדי לממש את המבצע. לא סביר כי לצורך המבצע יש להגרר גם עם העלון עשוי הקרטון הגדול שנלווה לכרטיס, מה גם שענין הצירוף מובהר באותיות קטנות מאחורי העלון ואינו ידוע ללקוחות.

חברת לאומי קארד גרמה לי לעוגמת נפש רבה עת נאלצתי לכתת רגליי במיוחד לחברת זארה כדי לקנות בגדים ואז לגלות כי המבצע שלה הינו הטעיה אחת גדולה. מובן, כי מקום לקנות את הנאמנות שלי למותג ולחברה קיבלה חברת לאומי קארד בדיוק את התוצאה ההפוכה.
כספי סוג הנזק :
אבקש כי חברת לאומי קארד תזכה אותי על יתרת החמישים שקלים אותם שילמתי ללא הצדקה לחברת זארה עקב העובדה שהמבצע לא מומש כאמור. פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה