פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מחבות ביטוחית במקרה ביטוחי של גניבת כרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 11 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
בשל עסקאות שנעשו בכרטיס האשראי שלי באופן ישיר וטלפוני ללא נוכחותי וללא אישורי לא בכתב ולא באופן טלפוני במהלך של כ- 4 חודשים בבתי העסק "טיסן חיפה" בעיקר וב"פלאנטאטו" - ת"א, פניתי לחברת לאומי קארד להכחשת כל העסקאות המדוברות, לאחר בירור זוכיתי על תנאי והתחיל תהליך בירור, במהלכו קיבלתי קבלה המהווה אסמכתא לביצוע עסקה אחת מתוך כשש עסקאות, אולם החתימה על הקבלה הייתה שייכת לאדם אחר אשר עבד איתי בעבר וככל הנראה גנב את הכרטיס ממני ועל כן הגשתי תלונה במשטרה כנגדו, מה גם ש"טיסן חיפה", בית העסק עצמו לא יצר איתי שום קשר לאישור העסקה הזו בהיותי בעלת הכרטיס.
לאחר כחודש מיום שזוכיתי על תנאי קיבלתי מכתב מויזה המיידע אותי על חיוב החשבון שלי בגין אחת העסקאות שהכחשתי מסיבת "לא ניתן להתערב", כששוחחתי עם נציגת השירות בחברה הוסבר לי כי מאחר והעסקה בוצעה כשהכרטיס היה פיזית במקום עם האדם שלקח אותו ללא רשות עליהם לחייב אותי בגין העסקה ולדחות את בקשתי להכחשה.
נזעמת ומרומה פניתי אליהם במכתב המבקש לשקול בשנית את החלטתם לאור העובדה שהכיסוי הביטוחי המובטח בעת הנפקת הכרטיס הינו כיסוי גניבה בדיוק כמו במקרה הנ"ל ומאז ועד היום לא קיבלתי שום תגובה וחויבתי מחדש בסכום שכבר זוכה בעבר.
אין די מילים שיתארו את עוגמת הנפש שאני חווה בשל תקרית זו, לא זו בלבד שנעשה שימוש פלילי בכרטיס האשראי שלי וחויבתי בגין עסקאות שלא ביצעתי אלא שחברת האשראי אינה עומדת בחבותה כלפיי כלקוחה ואינה מוכנה לקחת אחריות ביטוחית על מקרה של גניבה בהתאם לתנאי השירות המובטחים במעמד הנפקת הכרטיס.
אני חוששת שזה יהיה גורל יתר העסקאות שהכחשתי ושנעשו בצורה דומה לקודמת ע"י אותו גנב ועל כן אני פונה אליכם לבקשת סיוע וטיפול מול חב' ויזה - לאומי קארד, לזיכוי העסקה שבגינה חויבתי שוב וכן הכחשת כל יתר העסקאות עליהן הצהרתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי העסקה שבגינה חויבתי שוב וכן הכחשת כל יתר העסקאות עליהן הצהרתי. פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה