פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש חוסר מקצועיות וטרטור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד:חברת שופרסל ו חברת אשראי ויזה,לאומי קראד,נציב תלונות הציבור
הנדון:תלונה חמורה.
שלום,שמי פאול אבא וברצוני לפנות אליכם בחוויה מבישה שעברתי.אתחיל מזה שאני לקוח קבוע בשופרסל דיל בעמק חפר.שנים שאני קונה אך ורק בסופר הנ"ל.כבר המון זמן שהמנהלים\קופאיות\אחריות משמרת\ונציגי חברת האשראי,שפונים אליי על מנת שאעשה את כרטיס האשראי של שופרסל.לא הייתי מעוניין מפני שיש לי כמה כרטיסי אשראי
אך אף פעם אף אחד בסופר לא מתייאש ושוב לוחץ "בואו תעשו את הכרטיס זה כדאי".אז הפעם נכנעתי ללחץ של כמה וכמה אנשים ובעיקר יפה האחראית משמרת, שרדפו אחרי בתוך הסופר בזמן הקניות ולחצו בוא תעשה את הכרטיס.(יש לי את השמות של אותם אנשים).הסכמתי לבסוף לעשות את הכרטיס.נאמר לי שיצור איתי קשר השליח ויגיע על מנת למסור לי אותו אישית על מנת שאקבל אותו ועל מנת שיסביר לי על הכרטיס.וזה לאחר שדברתי עם נציגה של חברת האשראי כמה ימים לפני על מנת לבחור גודל אשראי וכו".את הכרטיס קבלתי ביום רביעי 27.5.09 ונאמר לי בפרוש עי" השליח:"הכרטיס נפתח אוטומטית תוך 4 ימים.אמרתי בסדר.והשליח לא אמר לי שום דבר בנוסף.יום חמישי 4.6.09 שמונה ימים אחרי בהנחה שהכל בסדר עם הכרטיס הגעתי לשופרסל בעמק חפר.בהגעתי לקופה אמרתי לקופאית יש לי את הכרטיס החדש האם הוא עובד?אמרתי לה שקבלתי אותו לפני כ-7 ימים ושאני מאמין שהוא עובד כי אמרו לי שתוך 4 ימים הוא יעבוד.הקופאית שכרגע אני לא זוכר את שמה(אך יודע איך היא ניראת)אמרה לי בוא נבדוק נעביר את הכרטיס אם יזוהה ויעבור אז הוא תקין ומוכן לשימוש אמרתי לה בבקשה את כנראה יודעת.פניתי בפניה זו לקופאית ושאלתי אותה שאלה נוספת שגם פה יש לי תלונה חמורה.ביום א,31.5.09 פניתי לשרות לקוחות של שופרסל מפני ששמתי לב שהגעתי ל 4000 נקודות ובסופר אמרו לי שמגיע לי זיכוי.גם נזכרתי שאני לא מקבל שום מכתב שום אות חיים ממועדון לקוחות שופרסל,נזכרתי שאפלו כרטיס חבר אין לי אלא רק הזדהות על ידי תעודת זיהוי בלבד בקופה.אמרתי לעצמי נפנה אליהם כי זה לא בסדר.ענתה לי נציגה (שמה לא זכור לי כרגע) ואמרתי לה,1.קודם כל השם שלי לא נכון קוראים לי פאול אבא ולא פול כמו שכתוב אצלכם אחרי שפניתי בקופה הראשית ובקשתי שיסדרו שום דבר לא עזר.2.בקשתי להבין למה אני לא מקבל שום מכתב שום אות חיים בחיים לא קבלתי לא שובר הנחה לא הטבה,לא ספרון הנחות שום דבר.אין לי כרטיס מועדון.אגב גם שמה של אישתי שירלי ערבה שונה לשירלי שוורץ שגם זו טעות.בכל מקרה אמרתי לנציגה שמאז שאני חבר מועדון לא יצרתם קשר עמי ולא קבלתי שום דבר בדואר .
אמרתי לה שמגיע לי זיכוי כמו שהובטח לי והיא אמרה לי שקבלתי ואמרתי לה שקבלתי זיכוי פעם אחת בחיי או יותר נכון הטבה כשהייתי בסופר בחג,וראיתי שכולם באים עם קופונים לא הבנתי מאיפה יש להם שאלתי את הקופאית איך זה שכולם יש להם קופונים ואני לא מקבל כלום,אמרה לי שזה מגיע בדואר אמרתי לה הכתובת לא מעודכנת אצלכם כנראה כי אני לא מקבל כלום.בנחמדות רבה נתנה לי הקופאית קופון וזה הקופון היחיד שהשתמשתי בו.הנציגה אמרה לי שמגיע לי קופון ובזה הרגע היא מעדכנת לי תוך כדי שיחה און ליין את הזיכוי ושאגיע לקנייה הקופאית תראה זאת אוטומטית.מה שלא קרה נגשתי לקופה הראשית ופניתי ליפה אותה יפה האחראית משמרת שלחצה עלי לעשות את הכרטיס.אמרתי לה שזה לא בסדר הובטח לי זיכוי ואני מצפה שתעזור לי ותראה מה היא יכולה לעשות 30 ₪ בקנייה של 700 ₪ זה המון כסף.יפה לא ממש ניסתה לעזור ואמרה אין לי מה לעשות,תצטרך להתקשר.קבלתי זאת כי העיכוב התחיל להיות גדול הקופאית מחכה לתשלום ומלא אנשים אחרי מתחילים להיות חסרי סבלנות.חזרתי לקופה ואני נתתי לקופאית את הכרטיס האשראי החדש שקבלתי,ומתקבלת הודעת חסימה.שוב פעם הקופאית פונה ליפה(האחראית משמרת),עוברות עוד כמה דקות עד שיפה אומרת לקופאית שלחי אותם אליי כול זה אחרי שעברו כבר 10 דקות של עיכוב.פניתי ליפה שאותה אני מדגיש מכיר מזמן ועוד בגלל שבגללה השתכנעתי לעשות את הכרטיס בבקשה לראות מה קורה.יפה הרימה טלפון וישר הביאה לי את השפורפרת ,באדישות רבה לא הבנתי למי היא התקשרה אך המשכתי אני את השיחה וכל זה בקופה הראשית שאשתי שבהריון לידי עומדת אחרי 10 דקות של עיכוב.הבנתי שמולי נמצאת חברת האשראי מולי היה בחור שאני לא זוכר את שמו.הסברתי לו שמסתבר ישנה בעיה בכרטיס האשראי ואני לא מבין מה הבעיה כי אמרו לי שהכרטיס יפתח אוטומטי כעבור 4 ימים.הבחור עשה לי ויידוי פרטים וכעבור כמה שניות העביר אותי לנציג אחר.לא הבנתי מדוע הועברתי אך הפעם טיפלה בי נציגה בשם דניאל שממש מההתחלה לא הייתה נחמדה.הסברתי לה דניאל אני בקופה ואני כבר בעיכוב של 20 דקות כבר עכשיו.אני לא מבין מדוע מעבירים אותו מנציג לנציג .אמרתי לה שאמרו לי שתוך 4 ימים היו צריכים לפתוח לי את הכרטיס אני לא מבין מה הבעיה הסברתי את עצמי שכבר לא נעים לי, כל החוויה הלא נעימה הזו שבה אנשים מסתכלים עלייך.אני ממהר.דניאל התחילה לבדוק את פרטיי שוב ואמרה שהיא צריכה כמה רגעים לבדוק משהו.כעבור 10 דקות ענתה לי ואני ממתין וכבר סבלנותי פוקעת,היא אומרת לי שכל הטפסים במערכת והכל תקין,אז אני ברוב תמימותי לא מבין מה העניין למה היא לא פותחת את הכרטיס אני יושב בקופה עם עגלה מלאה למה אני צריך לעבור את החוויה המשפילה והלא נעימה הזו.הסברתי לדניאל ,"דניאל אני באמצע קניות מה קורה?אני בלחץ בקופה לשלם וללכת.הכרטיס תקין או לא ?ברגע זה אמרה לי שאני צריכה לבדוק ואחזור אלייך,לא הסכמתי שיקפתי לה שוב את מצבי הלא נוח ולא נעים שאני תקוע בקופה כבר כ 30 דקות והסבלנות פקעה,אשתי בהריון עומדת על הרגלים.בושה,והשפלה רבה.אמרתי לה דניאל עם כל הכבוד אני כבר המון זמן ממתין על הקו ואני מבקש שתפתחי לי אותו בזה הרגע שאני על הקו איתך.ומרגע שאני ממתין לפתיחת הקו עברו כ 20-25 דקות נוספות שבהם פשוט חשבתי שאני משתגע.דניאל נעלמה מהקו אף אחד לא מסביר לי מה קורה?המנהלים של הסניף ו יפה האחראית משמרת שנמצאת חצי מטר ממני שרואה וגם המנהלים רואים את ההשפלה ואת בזבוז זמני היקר אך אף אחד מהם לא לקח יוזמה וניצל את מעמדו ואת קשריו ואת תפקידו על מנת לעזור לי.הם ראו שזהו שסבלנותי פקעה,שאני עצבני,מבוייש מהמצב,ונסער מהחוייה המשפילה שאני עובר .סך הכל באתי לקניות ואני תקוע כשעה+ במצב של השפלה ואי נוחות.בזמן ההמתנה אישתי רצתה לגשת לרכב ולשים את הדברים שקנינו ברכב.כי העיכוב ענק.והיא כבר התחילה להרגיש עייפות אני שוב חוזר ומדגיש אישתי אישה בהריון.יפה אותה אחראית משמרת שמכירה אותי ואת אשתי והאמת כל הצוות בסופר מכיר אותנו אישית.יפה בשיא חוצפתה בצורה תקיפה כאלו אנו גנבים, אמרה לאשתי בצורה ישירה ולא סימפטית ואנושית כלל לא את לא יכולה לצאת מהסופר.פעמיים חזרה על עצמה.ואנשים לידנו מסתכלים והבושה שלנו חוגגת.פניתי ליפה ואמרתי לה תגידי השתגעתם? מה קורה לכם את מכירה אותי מהיום?מה אנחנו גנבים?אין לכם בושה אני מתעכב מעל שעה בגלל הכרטיס שלכם וזה הדיבור?הרי אני איתך פה .מי יברח לך ?איפה הרגש?איפה כושר השיפוט?יפה ניסתה להסביר שאלו הנהלים אך אני לא מבין לעכב שעה זהו גם נוהל.ללחוץ על לקוח לעשות כרטיס גם נוהל?אך לדאוג לשרות שהכרטיס שאותו הם כל כך רצו שנעשה שהכרטיס תקין זה כבר לא באחריותם??אמרתי לה יפה יש דרך לדבר ,האם גם טרטור לקוח זה נהלים?הגיע באותו רגע מנהל כנראה יותר סמכותי מיפה אך שוב פעם התעלמות מוחלטת מכל המצב שאני ואשתי עוברים כרגע .באותו רגע אמרתי לאשתי שתצא לרכב עם הדברים כי היא לא צריכה לסבול בגלל חוסר מקצועיות של שופרסל וחברת האשראי לאחר כ 30 דקות שאני ממתין דניאל חוזרת לקו.שאלתי את דניאל"תגידי דניאל,נראה לך הגיוני שאני ממתין 30 דקות על הקן בלי שום אות חיים?מה קורה איתכם?אני בסופר בקופה באמצע קניות נראה לך הגיוני המצב ?להפעיל כרטיס 30 דקות.(אני מזכיר שזה 30 דקות נוספות ל המתנה של הנציג הראשון+המתנה ראשונה של הנציגה דניאל)אני באותו רגע בלחץ.מרגיש בושה ענקית כי אנשים מסתכלים,זמן מבוזבז,עצבני ומטורטר לא הצלחתי להביו אין יכול להיות דבר כזה שבשביל לפתוח כרטיס זה "הגהנום" שאני אמור לעבור ועוד בסופר עם הקניות (שיש מוצרי חלב שבנתיים יושבים כשעה ללא קירור)לא הבנתי ועד עכשיו אני לא מבין למה 35 דקות עברו מרגע שאמרה שתפתח את הכרטיס.הרי אמרה בפירוש כל הטפסים נמצאים הכל בסדר,למה ?אם ידעה שזה יקח כל כך הרבה זמן יכלה לומר ,שמע פאול הפתיחה לוקחת המון זמן רוצה לפתוח עכשיו?או ברגע אחר?לא אמרה כלוום 35 דקות לא שמעתי ממנה.היא יכלה למנוע ממני את כל העוגמת נפש הזו.והחוסר הוודאות שעברתי בזמן ההמתנה על הקו בלי אות חיים.שוב שחזרה דניאל אחרי ששאלתי אותה את השאלות הנ"ל אמרתי לה דניאל בבקשה תחברי את הכרטיס אני לא יכול להתעכב יותר .הבאתי את הכרטיס ליפה לתשלום ואז פתאום דניאל שוב פעם אומרת שהיא לא יכולה לפתוח את הכרטיס שהיא רוצה זיהוי פרטים.אמרתי לה דניאל הכרטיס אצל הקופאית פתחי אותו שתעביר את החשבון ואני כבר מוודא פרטים.לא הסכימה אמרתי לה דניאל נציג לפנייך עשה וידויי פרטים,את עשית וידויי פרטים בתחילת השיחה למה את לא מתחשבת בזה שאני בסופר עובר חוויה משפילה ועוגמת נפש אדירה למה את לא מתחשבת?את לא רובוט את אדם שיקול אנושי לפעמים חשוב יותר מכל דבר בכל מקרה שאמרה לי שאני צריך להזדהות שוב פה זה היה השיא שלי אמרתי לה תודה רבה אל תפתחי את הכרטיס ובאותו רגע קרעתי את הכרטיס.גם ששאלתי את יפה ואת הנציגה של חברת האשראי בסופר איך אני מבטל את העסקה לא רוצה את הכרטיס אשראי קרעתי אותו הם לא ידעו לעזור ולענות לי.את הקנייה שלמתי בוויזה השניה שלי.אף אחד מהסניף לא התייחס לחוויה שעברתי,גרמו לי להרגיש הכי לבד ורע בחוויה הזו.אני מדגיש שרצו שאעשה כרטיס כולם קפצו עליי בוא בוא תעשה כרטיס אבל במצב כזה נשארתי לבד.שלמתי ויצאתי מהסופר שוב אף אחד לא התנצל או אמר משהו.יצאתי ואז דניאל התקשרה אחרי שבשיחה הקודמת אמרתי לה שהיא תקבל מכתב תלונה ממני.ועכשיו פתאום היא רצתה לעזור .לא יכלה לעשות שיקולים נכונים בזמן.אמרתי לה דניאל את מכתב התלונה את כבר תקבלי .אני לא מאחל לאף אחד לעבור עוגמת נפש כזו שעברתי אני ואשתי שכבר לא הרגישה טוב מכל החוויה.הטרטור,העצבים,בזבוז הזמן שלי,הבושה,ההרגשה שאני "גנב".ההרגשה של הלבד בתוך המערכה הזו ואף אחד מהמנהלים לא איתך או מהעובדים.איך פתיחת כרטיס של כמה דקות הפך לסיוט??זה נקרא שירות?אנו לא מכונות אלא בני אדם,שלפעמים שיקול אנושי זה מה שקובע.לא היה יחס אישי לא מקצועיות והאכזבה היא ענקית.מצד שופרסל ולאומי קארד :זלזול,ניעור אחריות,שקרים מצד השרות לקוחות.חוסר לקיחת אחריות . וחוסר הרצון לעזור ולפתור בעיה.תיאום הציפיות שואף ל -0 כל מה שנאמר לא קרה.
אני ואשתי עברנו חווית נוראית עם עוגמת נפש נוראית,בושה,עצבים,אשתי הרגישה רע.בזבוז זמן וטרטור
אני מבקש התייחסות מלאה של חברת האשראי,שופרסל.
ופיצוי על כל מה שעברנו אני ואשתי.
אם לא אקבל תשובה והתייחסות אאלץ לפנות לפרקליט ולתקשורת שיראו בדיוק איך מתנהלים הענינים.



על החתום פאול אבא.
עלבון+בזבוז זמן+עצבים+בושות סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה