|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי הזמנתי 2 כרטיסי אשראי חדשים עם הטבות לעובדי חברת החשמל. לאחר קבלת הכרטיסים שלחתי הוראה לחיוב חשבוני והפעלתי אותם דרך אתר האיטרנט. כאשר ניסיתי להשתמש בכרטיס והוא לא פעל התקשרתי לשרות הלקוחות, שם נאמר לי שלא קיבלו טפסים מהשליח והבטיחו לטפל בבעיה ולחזור אלי תוך יומיים. כעבור 3 ימים אף אחד לא חזר והכרטיס עדיין לא פעל. התקשרתי שוב למוקד והסיפור חזר על עצמו. כאשר התקשרתי ובקשתי לבטל את הכרטיס לנציגות השרות לא היה אכפת ולא ניסו לשכנע אתי, פשוט שלחו לי טופס ביטול. נכון לעכשיו אני לא יכול להשתמש בכרטיס ולממש את ההטבות וההנחות המגיעות לי יותר מחודש ימים. כמו כן אני מודאג מהיעלמות טפסים אשר עליהם מופיעים פרטים אישיים, בנקיים וחתימות שלי. אני לקוח של לאומי קארד מגיל 18 ולא זכור לי יחס כזה מעליב ומזלזל משום חברה שעבדתי איתה עד כה.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|