פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום שווא נושא התלונה:
אלט רותם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
15/09/09

לכבוד
אתר "תלונה"

הנידון: "מתנה מלאומי קארד – לוח שנה עם תמונות שלכם"

בימים האחרונים חברת לאומי קארד, מפרסמת ללקוחותיה, באתר שלה – כי תמורת 1500 נק' שנצברו ניתן לממש את הטבה שבנידון.
באמצע אוגוסט, (חבל שלא רשמתי את התאריך) לאחר שראיתי פרסומת באתר לאומי קארד החלטתי לממש את ההטבה, תוך מילוי הפרטים נוכחתי לגלות, (לשמחתי יש לציין) כי תוך 7 ימי עסקים, אקבל טל' מסניף סטימצקי הקרוב לביתי על מנת לאסוף את הנ"ל.

עבר שבוע...
עבר עוד שבוע...

ניסיתי ליצור קשר עם חברת "צמצם", היא נותנת השירות להטבה הנ"ל והאחראית האישית להספקת לוחות השנה, שניים שלושה או אפילו יותר נסיונות בהן אין מענה בטל' של האחראית, השארתי הודעה בטלפון וגם באינטרנט, אך לא נענתי. לבסוף כשנואשתי, החלטתי לברר מול לאומי קארד היכן הדברים עומדים, נציגי השירות איתם דיברתי נענו לבקשתי והעלו את חברת צמצם על הקו, אשר שם השיבו כי נתקלו בקשיים ובימים הקרובים אקבל טלפון ואוכל לגשת לסניף ולאסוף את לוח השנה...

עבר שבוע...

ניסיתי שוב לפנות לחברת "צמצם", אך כרגיל אין מענה ואף לא ניתן לקבל קו, פניתי שוב ללאומי קארד, שוחחתי עם נציג בשם תומר, יש לציין כי האחרון נתן שירות טוב ומהיר, לתחילה לא האמין לי כי צמצם לא עונים בטל' – מהר מאוד נוכח לגלות כי יש בדבריי אמת. הבטיח לחזור אליי עם תשובה באמור, כמו כן יש לציין כי ביקשתי לבטל את הנ"ל ולקבל פיצוי הולם על השתלשלות האירועים.

עבר שבוע...

הנ"ל בירר את הדברים וחזר אליי היום 15/09/09, אומר שחברת צמצם או סטימצקי (כבר התבלבלתי לגמרי מכמות הידיים שמטפלים בנושא), יחזירו לי את הנק'... מעניין כמה שנים זה יקח?

לטעמי ומנסיוני, חברה אשר לא מצליחה לעמוד בהתחייבות גופים שפועלים בשמה, או קשורים איתה כלכלית, צריכה להתריע בפני לקוחותיה ו/או להפסיק את השירות שכלל אינו מסופק על מנת למנוע מלקוחותיה להתאכזב לחינם, כפי שאני התאכזבתי כאמור.

למען האמת – לאומי קארד בכלל - מנסיוני הקצר, עונים יפה ומהר, רק חבל שנקשרים עם גופים קיקיוניים דוגמת חברת צמצם. לצערי הרב חברת לאומי קארד נאחזת בתירוץ הכה עלוב – כי האחראית הבלעדית להטבה הנ"ל היא חב' צמצם, אך בו בזמן ממשיכה לפרסם את המבצע/הטבה.

חשוב היה לי לכתוב שורות אלו, על מנת שלקוחות כמוני יימנעו מלפתח ציפיות שווא.
כמו כן חשוב לי שחברות גדולות כגון לאומי קארד, ימנעו מהיקשרות כלכלית עסקית עם גופים מגוחכים כצמצם או סטימצקי, לטעמי תודעת השירות של לאומי קארד נפגעת והדימוי של לאומי קארד כגוף שירותי נפגע והפך כלא אמין בעיניי.

הלוואי ותחל שנה בה יכובדו הצרכנים וגופים יבינו את העוצמה הכלכלית הטמונה בשירות טוב ויעיל...

תודה רבה ושנה טובה,
רותם אלט
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי הולם עקב בזבוז זמן וכסף על שיחות הטלפון פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה