פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר גניבה ואי טיפול בתלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ליפני כשנה הודעתי על אובדן \ גניבת כרטיס אשראי ובהמשך על חיוב תשלום .
ביקשתי לבדוק מה פשר החיוב נאמר לי שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי.
לפני כחודשיים פנו אלי ממוקד השירות ושאלו על איכות השירות ושביעות רצון , סיפרתי על המקרה ואמרתי שעד היום לא חזרו אלי המוקדנית הפנתה אותי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שאין איזכור של פניה מצידי.
ובכל פעם שפניתי לקבל תשובה נאמר לי שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי וכל פעם אני יזמתי חזרה בפניה למוקד .
לפני כשבועיים דיברתי עם קובי מבטחון והוא אמר שזה לא תקין שלא חזרו אלי והוא מבטיח לטפל וגם כאן הוא לא חזר אלי . אני יזמתי פניה למוקד ושם נאמר לי שכן יש איזכור של תלונה ,בהתחלה שלי אבל אני אישרתי עיסקה כביכול שלא ביצעתי. הדבר ניראה לי תמוהה ותשובות מיתחמקות וזילזול בלקוח. ברשותי 3 כרטיסים של לאומי קארד וברצוני לבטל אותם.
כספי סוג הנזק :
היתיחסות של מנהל ופיצוי . פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה