פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בחברת לאומי קארד לא מודים בטעויות שלהם ועובדים על הלקוחות בעיניים! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בחודש אוגוסט יצאה חברת לאומי קארד במבצע בו כל מי שיעביר הוראות קבע לספקי השירות השונים יקבל 5000 נקודות לאומי קארד לחשבונו.
בחודש אוקטובר יצרתי קשר עם מוקד השירות וזוכיתי בנקודות. העברתי את כל הכמות של הוראות הקבע ואף מעבר לכך.
בתחילת חודש דצמבר יצאה חברת אל על בו כל מי שיעביר נקודות מחברת האשראי לחשבון הנוסע המתמיד שלו יקבל 20% תוספת נקודות.

כאמור עם יציאת המבצע נכנסתי לחשבוני והעברתי את כל יתרת הנקודות שהייתה לי באותו תאריך.

בתאריך 10.12 יצרה איתי קשר אחד מנציגות השירות של חברת לאומי קארד ואמרה שמערכת המחשב שלהם זיכתה אותי בטעות ב 4000 נקודות נוספות בגין המבצע ושעכשיו הם יצטרכו לגרוע לי נקודות מידי חודש בחודשו עד אשר יקוזזו לי 4000 נקודות שזוכו בטעות עקב הטעות שנעשתה על ידם!

הסברתי שאם הם עשו את הטעות הרי זו בעייה שלהם. אם חברת לאומי קארד מבולגנת ולא יודעת מה קורה עם מערכות המחשב שלה הרי שזו בעייה שלהם! לא יעלה על הדעת דבר כזה. מדוע עליי להיות במינוס נקודות רק בגלל שחברת לאומי קארד לא מאורגנת וזיכתה אותי בטעות? הרי אני העברתי את כל יתרת הנקודות שהייתה לי בחשבון בתום לב ואין להם אלא להלין על עצמם.

חברת לאומי קארד מצפצפת על לקוחות הפלטינה שלה! לקוחות שמוציאים עשרות אלפי שקלים בחודש ועוד אחר כך מגלגלת את הכדור לפתחו של הלקוח והחמור מכך לא מודה בטעות שהיא עצמה עשתה.

הריני להודיעכם חד משמעית וחגיגית שאם לא תבטלו את רוע הגזרה הנ"ל שכפיתם עליי עקב טעות שלכם הרי שאבטל לאלתר את כרטיס הפלטינה שברשותי ואפסיק מיידית כל רכישה עם כרטיס זה. יש חברות רבות שישמחו לקבל אותי לחוג לקוחותיהם וחברת לאומי קארד כידוע לה איננה מונופול כלל וכלל בחוג כרטיסי האשראי. ההפסד כאמור יהיה בעוכריכם. בנוסף אני דורש מיידית להחזיר לי את נקודות חודש נובמבר שגרעתם ממני בחוצפתכם הרבה!

אין בכוונתי לעבור על המקרה הנ"ל לסדר היום עד אשר יעשה צדק בעניין. מי שעושה טעות עליו לשלם על הטעויות שלו. אני לא אמור לספוג מטעות שחברת לאומי קארד זיכתה אותי פעמיים בנקודות. תמוהה גם העובדה שחברת לאומי קארד מתעסקת בקטנה בעניין של נקודות שהינו עניין של מה בכך, דבר המדגיש את חומרת העניין.

אני דורש מידיית לקבל תשובה מחברת לאומי קארד לכאן או לכאן. אם לא יבוטל הנ"ל אני דורש מיידית להפסיק את התקשרותי עם חברת לאומי קארד.
טרטור, סוג הנזק :
לבטל במיידית את גריעת הנקודות ולקבל חזרה במיידית את נקודות חודש נובמבר! פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה