פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הבטחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3,4 חודשים התקשרתי ללאומי קארד ע"מ לברר לגבי חיוב דמי כרטיס. אותו נציג הציע לי לשדרג את הכרטיס שברשותי לכרטיס "מקסימום ת"א" ע"מ לקבל פטור מתשלום דמי כרטיס, ביקשתי שישדרג לי את הכרטיס ואז אמר שאין לו אפשרות ועלי לעשות זאת רק דרך הבנק, וכך עפ"י הנחייתו פעלתי. להפתעתי בדפי הפירוט הבאים (לאחר שידרוג הכרטיס) חוייבתי עדיין בדמי כרטיס, כאשר התקשרתי לברר מדוע נאמר לי על ידי הנציגה וע"י הבנק כי אם הייתי עושה את זה דרך לאומי קארד הייתי מקבלת פטור.
להזכיר - אותו נציג שהציע לי את השידרוג הפנה אותי לבנק ע"מ לשדרג את הכרטיס וכך אקבל את הפטור (אחרת כמובן לא הייתי משנה כרטיס)!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיים את ההבטחה שהובטחה ע"י הנציג, ולקבל פטור + זיכוי עבור דמי כרטיס פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה