פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' בן גוריון11 בני ברק כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 22.4.2010, יום חמישי, הגעתי לכספומט של בנק לאומי ברחוב מוריה 112 שבחיפה כדי למשוך 1,000 ש"ח. השתמשתי בכרטיס של לאומי קארד, שמספרו 4580124403163627. הכנסתי את הכרטיס לכספומט ובטעות הקשתי את 4 הספרות האחרונות של הכרטיס הנ"ל 3627. בכספומט נכתב שהקוד שגוי ובצדק לא יצאה אגורה. לאחר מספר שניות תפסתי את הטעות שעשיתי, הכנסתי שנית את הכרטיס למכונה וכמובןהפעם רשמתי את הקוד הנכון ויצאו 1,000 ש"ח בצורה הבאה: 4 שטרות של 200 ש"ח ושני שטרות של 100 ש"ח. למחרת יום שישי, בדקתי באינטרנט את מצב חשבוני, מכיוון שאני מרושתת עם לאומי קארד בנק לאומי, וגיליתי שהורדו לי 2,000 ש"ח. ביום ראשון ה-25.4.2010, בשעה 0800 שוחחתי עם נציג מלאומי קארד בשם טל מצוות נועם. הנ"ל שלח אותי לדבר עם מנהל הבנק הלאומי בסניף מוריה 112 בחיפה שבקירו ישנו הכספומט. כחצי שעה לאחר השיחה עם טל כבר הייתי בבנק אצל המנהל מר עמוס נוראני, שהתפלא שנשלחתי אליו. לטענת המנהל של הבנק, הכספומט בבעלות חברה פרטית ואילו הבנק קר משכיר לו את המקום. לדבריו טעויות מסוג זה קורות ולתמיד נפתרות. באותו היום בשעה 1500 חזר אלי המוקדן טל מלאומי קארד ואמר שסיכויי הם רק 50%. ברצוני להצהיר שמשכתי רק 1,000 ש"ח ולא אגורה יותר. אני אדם ישר ומעולם לא הסתבכתי עם החוק. אבקשכם לסייע לי כדי למנוע פתיחת הליך משפטי.
בהמון תודה יוכי.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי, בגין חיוב שגוי פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה