פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי עמלה-מועדון מולטי עזריאלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כ-11 חודשים הצטרפתי למועדון מולטי עזריאלי לאחר שרכשתי כרטיס בקניון איילון.
איש המכירות החתים אותי על המסמכים הרבים ואמר לי שאין דמי כרטיס במשך שנה,לא חייב לעשות מיכסה של פעולות, ואני יכול לבטל אותו מתי שאני רוצה.
בנוסף, קיבלתי כרטיס מתנה בשווי 120 שח כמדומני.
לפני כשלושה שבועות ביטלתי את הכרטיס מפני שאני כמעט ולא משתמש בו,והנציג אמר לי לגזור אותו.
היום,אני מקבל פירוט חשבון ובו רשום סך עמלות הכרטיס:72 ש"ח.
התקשרתי מהר לנציג שירות שאמר כך:השתמשת בכרטיס מתנה ולא ביצעת 40 פעולות בכרטיס ולכן חוייבת בעמלה.
הסברתי לו שאיש המכירות לא הזכיר בכלל על הפעולות שצריך לעשות בכרטיס כדי לקבל את המתנה,בתגובה הוא אמר שיחזור אליי בסוף המשמרת.
אכן חזר אליי נציג אחר בשם רונן שאמר ששמע את השיחה ואכן לא הוזכר בשיחה על הפעולות שצריך לעשות.( אין הקלטה של שיחה בכלל,מכרו לי את הכרטיס בקניון איילון).
ואמר לי שהוא יכול להחזיר לי רק מחצית מהסכום.לא רציתי להביך אותו בשקר אז ניתקתי.
כרגע אני סטודנט,שכבד עליו התשלומים הרבים לאוניברסיטה,ולא ראוי שיחייבו אותי על עמלות שקריות ולא נכונות,ואני פונה אליכם לקבל יחס הולם ולהחזר כספי מלא.
בתודה מראש,
איציק.
כספי סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה