|
|
|
|
|
|
שימוש לרעה בכרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הננו הזמנו צימרים בתאריך .14.03 לתאריך 15.04.
ביטלנו את העסקה בתאריך 8.04.2011.
בית העסק(בעלי הצימרים )החליטו על דעת עצמם לחייב אותי על לילה אחד.980 ש"ח.
פניתי לחברת אשראי על מנת שיתחילו בתאריך בירור ו CHARGE BACK .
הם בתגובה לא מוכנים להתחיל את התהליך.
באתר של הצימר אין מדיניות ביטול, למרות זאת הביטול נעשה שבוע לפני מועד ההגעה.
חברת אשראי חייבת להתחיל בתהליך בירור. בזמן התהליך להחזיר את הכסף לכיסו של הלקוח הנפגע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף. פתיחת תהליך בירור מול בית העסק מסיבת שימוש לרעה בפרטי כרטיס אשראי של לקוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|