פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי למרות שאינו בתוקף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חוייבתי על ידי חברת כרטיסי האשראי לאומי קרד בכרטיס אשראי שאינו בר תוקף בעיסקה בחו"ל, למרות שברור לחלוטין שמדובר בטעות או נסיון גניבה
חברת כרטיסי האשראי לא הבחינה בדבר עד שלא הערתי את תשומת ליבם וגם אז ביקשו ממני "להכחיש" את העיסקה שכביכול נעשתה בכרטיס שבכלל לא קיים בפועל, למרות התחושה הקשה ולמרותש שהוסבר לי על ידי נציג השירות ש"מתפקידי" לראות את השגיאות של חברת האשראי ואני לתומי חשבתי שלשם כך חברת האשראי מעסיקה סוללה שלימה של טלפנים תכנתים ושאר מנהלים.
בכל מקרה כרגע אחרי שהכל ברור שהוא טעות החברה עדיין מתעקשת שלא להמציא לי מיידית אישור על ביטול העסקה ומתעקשת שאני צריכה לחכות עד 10 ימים עד שתושב "הגניבה" באופן רישמי.

נראה לי לא תקין בעליל והתעללות בלקוח שגם כך בזבז חצי יום עבודה בהמתנה על הקו"המזמר" של החברה שמתימרת "לפנק לפנק לפנק

תודה
מלכה גולן
כספי סוג הנזק :
קבל הודעה מיידית בכתב על ביטול החיוב פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה