|
|
|
|
|
|
בלגן בניהול כרטיסי אשראי כתוצאה מחידוש אתר החברה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת לאומי קארד שינתה את האתר שלה ללא הודעה מוקדמת ובמקום לכלול בחשבון שלי באתר החדש את הכרטיסים הפעילים היא כוללת כרטיסים בלתי פעילים או שנסגרו מזמן.
פניותי לחברה טלפונית גררו תגובה שלהם שחובת התיקון חלה עלי. כל נסיונות ההתקשרות שלי לאתר עם סיסמאות ומספר משתמש שנתנו לי - עלו בתוהו.
לדעתי, חובת תיקון התקלה חלה עליהם ולא עלי.
|
לבטל את כל הכרטיסים הבלתי פעילים ולהחזיר את הכרטיסים הפעילים בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|