פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אישור ויזה "יש" של של חברת לאומי קארד נושא התלונה:
שוב טלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים נפתח ליד הבית שלי שופרסל "יש" במקום שופרסל שלי ברח' ירושלים בבני ברק.לפני כחודשיים מלאתי טופס של ויזה "יש" שופרסל וכתבתי בטופס שיש לי ויזה כ.א.ל ודיינרס של YOU.אחרי חודש פניתי עוד הפעם לחברת "יש" שופרסל והנציגה אמרה לי לפנות לחברת ויזה לאומי קארד כי הכרטיסים מונפקים אצלם.
פניתי וקיבלתי 2 תשובות:
אחת - שהוצאות שלי יותר גדולות מהכנסות, ושתיים - בגלל שיש לי בבנק מרכנתיל דיסקונט ויזה כ.א.ל אני לא יכולה לקבל ויזה לאומי קארד.
אפילו שלחתי להם בפקס 3 חודשים אחרונים של עו"ש ועדיין לא אושר הכרטיס.
הנציגה מויזה לאומי קארד אמרה לי לפני כחודש בגלל שויזה לאומי קארד היא "הבת" של ויזה כ.א.ל והבנק יחייב אותי מויזה כ.א.ל ואח"כ מויזה לאומי קארד אז הם מפחדים שאני לא יחזיר את הכסף.
הסברתי לנציגה מי היא ו/או החברה יחלטו בשבילי באם אני מחזירה את החוב ו/או לא.לפני כשבועיים פנה אליי נציג נוסף בשם אסף שיכול להיות שמגיע לי כרטיס ויזה "יש, אחרי בדיקה לפי ת.ז. גילה לתהדמתו שלא מאושר לי וסיפר לי את אותו סיפור כמו שהנציגה הקודמת אמרה.
אתמול - 9.11.11 התקשר עוד הפעם הנציג של ויזה לאומי קארד "יש" בשם אסף ואחרי שיחה עימו אמר לי אסף:
בגלל שהיה לי בעבר לפני כמה שנים ויזה שופרסל רגיל לא מאושר לי ויזה "יש" של לאומי קארד. אז אמרתי לו - "עכשיו יש לכם תירוץ אחר שלא מאשרים לי את הכרטיס" "לפני כשבועיים אמרתם לי שזה בגלל ויזה כ.א.ל ועכשיו בגלל ויזה שופרסל (שהיה שייך דרך בנק הפועלים שהחשבון בו נסגר לפני כשנתיים, והכרטיס הזה נוצר לפני 4 שנים ונסגר מיידית).
אפילו בדקתי עם כמה נציגים מהבנק שלי בנק מרכנתיל ובמיוחד בנציג שמתעסק עם הויזות כ.א.ל ואמר לי שזה הבסורוד שלא מאשרים לי את הכרטיס זה.
מסתבר שהחברה הוקמה היא חילקה לכולם את הכרטיס ויזה (חרדים, סטודנטים, מבוגרים - שאין להם אפשרות להחזיר בזמן) ועכשיו היא מסננת אנשים שהיו להם בעבר ושיש להם עכשיו כרטיס אשראי ויזה כ.א.ל ולא מאשרים את הויזה לאומי קארד.
הנושא זה גרם לי לעוגמת נפש, והרבה אינפורמציה שגויה של חברת לאומי קארד שמנסה לרכוש לקוחות ומצד שני לא נותנת כרטיס.

עוגמת נפש סוג הנזק :
לעשות מחקר מי מקבל את הכרטיס זה ומי לא, וכמובן לקבל את הכרטיס הזה פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה