פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחוסר שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
היום פניתי לחברת "לאומי קארד" על מנת לקבל אישור לעסקה של 200 ש"ח - אציין כי אני מחזיק בכרטיס קרוב ל15 שנים והיו פעמים אחדות שהייתי צריך אישור עסקה חריג - אציין גם כי מחר (10/02/12) כל המסגרת משתחררת וכל הכסף יורד מחשבוני הפרטי
התקשרתי לבחורה בשם ולריה(7645) וכאשר הבנתי שהדבר אינו אפשרי ביקשתי ממני מספר פעמים לשוחח עם אחראי משמרת - תשובות כגון: "אין לנו אחראי משמרת, הם לא עובדים הם יהיו פה מחר,כרגע אין פה אף אחד האחראים עובדים עד 20:00" לא מקובלות עליי ולדעתי לא יהיה מקובלות על אף לקוח - חברת ששמה לעצמה דגש על שירות עם פרסומות של מאות אלפי שקלים לא מסוגלת להעסיק אחראי משמרת עד סוף המשמרת נראה לי קצת הזוי - אני בהחלט מבין שזהו כרטיס אשראי בנקאי ואני גם מבין את המשמעויות מאחורי הזה - מה שאני לא מבין בתור לקוח של כל כך הרבה שנים שלא נעשה אפילו בדיקה עם אחראים (כי אין אחראים) לאשר בחריגה סכום של 200 ש"ח ממש סכום אסטרונומי וחריג - עוד פתרון שהוצע לי זה להעלות את מנהלת הסניף - שהיא מנהלת חדשה יחסית לפחות במחלקה שלי ואני לא מספיק מכיר אותה טוב על מנת לשוחח איתה ב20:30 בערב

ניתן לומר בוודאות כי כל חברת אשראי אחרת אשר מכבדת את עצמה הייתה מאשרת את העסקה או לפחות בודקת ועושה אסקלציה בצורה מסודרת לאחראי משמרת רלוונטי - מדובר פה בעסקה של 200 ש"ח כאשר מסגרת הכרטיס הינה 1000 ש"ח אינני חושב שזה סכום גדול בכלל ומעבר לכך שהסכום יורד ישירות בעוד פחות מ10 שעות

אני בהחלט שוקל לעבור חברת אשראי בעקבות המקרה ,

תודה רבה על השירות
עוגמת נפש סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה