פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלוואת מולטי שהוקלטה ולא עמדה בהתחייבותם כלפי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העתק מכתב לאחר שיחות וחוסר התייחסות למקרה,
ב18 לינואר 2012 פניתי למוקד השירות על מנת לברר לגבי "הלוואה ברגע מולטי" (מס' פנייה 78420808)
הנציגה הנמרצת הפגינה יידע ובקיעות לגבי ההלוואה דבר שגרם לי להאמין וללכת על זה מאשר
לקחת הלוואה שהוצאה לי מהבנק בריבית דומה.
יש לציין כי במהלך שיחת המכירה, לפחות 3 פעמים נשאלה הנציגה האם ההלוואה לא תקטין את
המסגרת של הכרטיס – מכוון שדאגתי שלא יפגע לי בשוטף החודשי,תשלומי מע"מ באינטרנט,כמו כן מס הכנסה ולתכנון דברים אישיים והקרובים לבוא.

להפתעתי - לאחר שבוע וחצי בקופה ברמי לוי התברר לי כי הכרטיס חסום, התקשרתי במיידית למוקד השירות ולאחר בירור מול הנציגה הסתבר כי הכרטיס נוצל במלואו ובניתיים היא אישרה לי עד לבירור
הדברים כ - 2000 ₪ חריגה בכרטיס.

נציגת המכירות אמרה בפרוש כי ההלוואה הזאת לא תשנה לי את המסגרת השוטפת! יש הקלטה של השיחה
המעידה זאת בברור. (מעיין גם הקשיבה לשיחה והודתה כי כך נאמרו הדברים ושאני בהחלט צודק!)

לצערי יש לציין כי במשך חודש וחצי מאז ההלוואה היו עוד תקריות מצערות ולא נעימות בקופות שונות
ומכמה תחנות דלק שבהם הכרטיס היה חסום לעסקאות.
בהמשך אשלח לכם את רשימת המקומות והימים בהם עברתי עוגמת נפש וסירובי תשלום.
המקרה אחרון אירע ביום שלישי 13/3 נכנסתי לתדלק את הרכב ושוב אותו סיפור של סירוב.
עוגמת הנפש והאי נוחות שנגרמו לי בעקבות הלוואה "לא אמינה" שניתנה ואושרה על ידיכם, פגעה לי באופן דרסטי בשגרת ההוצאות השוטפות, כמו כן הביטוחים של הרכב ובמיוחד שנמנעתי על ידיכם לבצע עסקאות בתשלומים ובכלל בכלכליות החודשית המתוכננת.
בימים האלה הייתי צריך להלוות כספים מבני משפחה ומכרים קרובים על מנת לגמור את החודש ולשלם דברים שבשוטף שלמתי עליהם בתשלומים בכרטיס וכי הוא נהפך אחרי ההלוואה למוקבל מאוד ולא יעיל.
אני פונה בכעס רב למערכת שלכם ואני דורש את תגובתכם עם הקוד האתי של לאומי קארד ולא אסתפק בתשובה חובבנית כגון: שעלי ללכת לבנק להגדיל את האשראי ואו לפרוע את ההלוואה בחזרה, זאת לא תשובה מתקבלת.

אני תקווה שפניתי תגיע ליעד המתאים ותטופל בכובד ראש.
המכתב נשלח בפקס ואושר מיום 15/3
בברכה
טובי גיל
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות למקרה,התנצלות,פיצוי. פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה